Wat is de status van mijn nummerbehoud?

• 4 februari 2017
  • 9 reacties
  • 146 keer bekeken

Hoi, ik heb bijna twee weken geleden nummer behoud bij Ben aangevraagd, bij een nieuw abonnement, omdat ik overgestapt ben van Hollandsnieuwe. Nu is dat abonnement vorige week afgelopen, en zit ik dus al een week zonder werkende sim, terwijl ik wel de sim van ben al heb. Hoelang duurt de nummerbehoud aanvraag gemiddeld? En zijn er andere manieren om toch een werkende sim te hebben, want ik moet kunnen bellen voor mijn werk?

Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Willemijn, wat leuk om te lezen dat je voor Ben hebt gekozen! Jij zou binnen 2 werkdagen na het afleveren van je Ben simkaart een email moeten ontvangen met daarin de goedkeuring of afwijzing van je nummerbehoud aanvraag. Heb jij hier een email over ontvangen?
Hoi, jaa ik heb een mailtje gekregen dat mijn verzoek tot nummerbehoud ingediend was bij mijn vorige provider, vlak nadat ik mijn sim had gekregen. Maar verder heb niet gehoord of dat nou goedgekeurd is of niet
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb even bij je nummerbehoud gekeken, Willemijn en zie al wat er aan de hand is. Hollands Nieuwe heeft jouw aanvraag tot nummerbehoud afgewezen op 25-01-2017 omdat ze aangeven dat jouw telefoonnummer niet actief is bij hun.
Okee dankjewel, maar wat raar, mijn abonnement liep namelijk tot de 27ste. Is er nog wel een manier op dat nummer weer te krijgen?
Reputatie 7
Badge +7
Als Hollands Nieuwe jouw telefoonnummer weer wil heractiveren kan ik de aanvraag opnieuw voor je indienen.
Okee fijn, en moet ik daarvoor nog iets doen?
Reputatie 7
Badge +7
Je zou even contact op moeten nemen met Holland Nieuwe om te vragen of ze het nummer willen heractiveren. Als ze dit hebben gedaan kun je mij weer even een berichtje sturen zodat ik de aanvraag opnieuw voor je kan indienen.
Hee roxanne, Hollandsnieuwe heeft mijn nummer geheractiveert, zou je opnieuw de aanvraag voor nummerbehoud in kunnen dienen?
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de informatie, Willemijn! Ik heb de aanvraag opnieuw voor je ingediend. Zodra er meer informatie is zal je een e-mail ontvangen met meer informatie.