Beantwoord

Wat is de status van mijn nummerbehoud?

• 15 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 2 reacties
Hoi Ben, ik ben aan het wachten op een bericht van jullie over nummerbehoud. Weten jullie iets meer? Mijn contract zou morgen in moeten gaan maar ik hoor niks.

Han
icon

Beste antwoord door Rox 15 augustus 2017, 14:30

Hoi Han! Wat superleuk dat je gezellig overkomt naar Ben! 😃 Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik zie dat jouw nummerbehoud morgen (16-08) plaatsvindt. Ik zie dat Ben jou hier op 08-08 om 09:57 via de email over heeft geïnformeerd.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Han! Wat superleuk dat je gezellig overkomt naar Ben! 😃 Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik zie dat jouw nummerbehoud morgen (16-08) plaatsvindt. Ik zie dat Ben jou hier op 08-08 om 09:57 via de email over heeft geïnformeerd.
Hoi Rox, bedankt voor je bericht. Ik heb geen email op die datum ontvangen met dat bericht. Ik heb wel veel andere berichten ontvangen. Hoe kan ik BEN morgen gebruiken als ik geen simkaart heb?

Han
Reputatie 7
Badge +7
Oh, wat frappant dat die email nooit bij jou is aangekomen, han! Heb jij helemaal niks van Ben ontvangen? Jouw simkaart had binnen 5 dagen na het plaatsen van je bestelling binnen moeten zijn. Je kunt in dit geval het beste even contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen jou dan een simkaart versturen.