Beantwoord

Wat is de status van mijn nummerbehoud?

• 17 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 98 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 4 reacties
Beste ben,
Op 7 augustus 2017 heb ik een abonnement besteld, ik kreeg op 10 augustus een factuur dat de bestelling was gelukt. Bij mijn abonnement had ik nummerbehoud aangevraagd maar ik heb nog steeds geen email ontvangen dat het is gelukt. Ik heb mijn telefoon hard nodig met bellen enz. maar mijn telefoon zegt alleen maar 'geen service'Wat kan ik doen of wat is de status van mijn bestelling?
icon

Beste antwoord door Angelique 21 augustus 2017, 10:12

Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens, Emma. In het systeem zie ik dat het te behouden nummer op 9 augustus is overgenomen vanuit Kruidvat.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Emma! Wat leuk dat je hebt besloten om gezellig over te stappen naar Ben! Balen dat je al zolang wacht op jouw nummerbehoud. Ik snap dat jij niet kunt wachten om je Ben abonnement in gebruik te nemen. Daarom kijk ik graag mee naar de status van je nummerbehoud. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je ordernummer (33..), geboortedatum en postcode + huisnummer?
Hoi Emma! Wat leuk dat je hebt besloten om gezellig over te stappen naar Ben! Balen dat je al zolang wacht op jouw nummerbehoud. Ik snap dat jij niet kunt wachten om je Ben abonnement in gebruik te nemen. Daarom kijk ik graag mee naar de status van je nummerbehoud. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je ordernummer (33..), geboortedatum en postcode + huisnummer?

Hoi rox,
Ik heb een privebericht gestuurd met de gegevens. Ik zie graag een reactie tegenmoet over de status. Hartelijk bedankt alvast!
Mvg Emma
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens, Emma. In het systeem zie ik dat het te behouden nummer op 9 augustus is overgenomen vanuit Kruidvat.
Ik heb geen email gehad dat het is gelukt van het nummerbehoud maar mijn telefoon heeft geen bereik meer. Wanneer word mijn nummer dan overgezet?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Emma, zoals Angelique hier boven al aangeeft is jouw telefoonnummer op 9 augustus overgezet van Kruidvat naar Ben, dit is ook de reden waarom jouw Kruidvat simkaart niet werkt, hier is jouw telefoonnummer niet meer aan gekoppeld.
Dus ik kan mijn nieuwe Ben simkaart er al inzetten en dan zou hij het moeten doen?
Het is helemaal gelukt! Hartstikke bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Superfijn om te lezen Emma! Dan wil ik je heeeel veel plezier wensen met je Ben abonnement!