Beantwoord

Wat is de status van mijn nummerbehoud?

  • 22 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Bijna 4 wkn geleden heb ik n abonnement afgesloten met nummerbehoud. Jullie zouden debomzetting vanaf mijn andere privider regelen. In mijn status staat dat dit nog niet volledig gebeurd is. Ik vind t erg lang duren. Wanneer verwachten jullie dit rond te hebben?
icon

Beste antwoord door Rox 23 augustus 2017, 08:35

Goedemorgen bviersel! Wat superleuk dat je overkomt naar Ben, ik snap heel goed dat je graag wil weten hoe het ervoor staat met het nummerbehoud. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.


Ik zie dat ij gister, na dat je dit topic hebt aangemaakt, contact hebt gehad met de klantenservice. Jouw nummer omzetting is mislukt, de collega heeft een nieuw verzoek voor je aangemaakt en deze is door T-Mobile goedgekeurd voor 22-09-2017.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen bviersel! Wat superleuk dat je overkomt naar Ben, ik snap heel goed dat je graag wil weten hoe het ervoor staat met het nummerbehoud. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.


Ik zie dat ij gister, na dat je dit topic hebt aangemaakt, contact hebt gehad met de klantenservice. Jouw nummer omzetting is mislukt, de collega heeft een nieuw verzoek voor je aangemaakt en deze is door T-Mobile goedgekeurd voor 22-09-2017.

Reageer