Beantwoord

Wat is de status van mijn nummerbehoud?

  • 20 september 2017
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 1 reactie
Ik heb woensdag 13-9 een sim only besteld (order 333488211). Vrijdag keurig de nieuwe simkaart ontvangen, maar nummerportering blijft hangen bij portering aangevraagd. Kunnen jullie dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Rox 21 september 2017, 14:13

Hoi As1! Wat onwijs leuk dat je hebt besloten om de overstap te maken naar Ben! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je niet kunt wachten om je nieuwe Ben abonnement in gebruik te nemen en graag wil weten wat de status van het nummerbehoud is. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat Ben nooit een terugkoppeling heeft gehad van de bezorger dat jouw Ben simkaart is afgeleverd. Hierdoor was de status in het systeem nog steeds 'wordt bezorgd'. Ik heb meteen een melding doorgezet om dit aan te laten passen door een van mijn collega's. Zodra dat is gebeurd zal er meteen een nummerbehoud verzoek naar Vodafone worden verstuurd, als deze in een keer wordt goedgekeurd kunnen we met 2 werkdagen je telefoonnummer overnemen. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi As1! Wat onwijs leuk dat je hebt besloten om de overstap te maken naar Ben! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je niet kunt wachten om je nieuwe Ben abonnement in gebruik te nemen en graag wil weten wat de status van het nummerbehoud is. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat Ben nooit een terugkoppeling heeft gehad van de bezorger dat jouw Ben simkaart is afgeleverd. Hierdoor was de status in het systeem nog steeds 'wordt bezorgd'. Ik heb meteen een melding doorgezet om dit aan te laten passen door een van mijn collega's. Zodra dat is gebeurd zal er meteen een nummerbehoud verzoek naar Vodafone worden verstuurd, als deze in een keer wordt goedgekeurd kunnen we met 2 werkdagen je telefoonnummer overnemen. Sorry voor het ongemak!

Reageer