Beantwoord

Abonnement opgezegd maar direct niet meer bereikbaar

• 17 december 2018
  • 1 reactie
  • 165 keer bekeken

Ik heb het abonnement bij BEN opgezegd, deze zou nog een maand doorlopen volgens de dame van BEN, namelijk tot 14/01/2019, echter hebben ze het per direct afgesloten.
Dit zorgt ervoor, dat ik mijn zoon niet kan bereiken.

Graag met spoed een reactie en gepaste oplossing: [edit: e-mailadres verwijderd]

Met vriendelijke groet,
Nicole Spits
icon

Beste antwoord door Wietske 17 december 2018, 10:44

Ai, dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling Nicole! Goed dat je hierover contact opneemt. In de e-mailbevestiging van de opzegging die je hebt ontvangen, staat de datum waarop jouw abonnement daadwerkelijk wordt opgezegd. De minimale opzegtermijn bedraagt inderdaad een maand. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ai, dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling Nicole! Goed dat je hierover contact opneemt. In de e-mailbevestiging van de opzegging die je hebt ontvangen, staat de datum waarop jouw abonnement daadwerkelijk wordt opgezegd. De minimale opzegtermijn bedraagt inderdaad een maand. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer?

Reageer