Beantwoord

Abonnement opzeggen

• 25 september 2018
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

Beste Ben,
Momenteel woon ik een maand in Argentinië, en zal ik nog 10 maanden blijven. Hier kan ik niet bellen of internetten met mijn ben account en zou ik graag mijn abonnement stop zetten. Vanaf Argentinië kan ik niet naar Nederland bellen dus hoop ik dat ik zo mijn abonnement stop kan zetten. Als het mogelijk is zou ik graag na mijn terugkomst hetzelfde telefoonnummer behouden en eventueel ook hetzelfde abonnement. Ik hoor graag of dat mogelijk is en hoe ik mijn abonnement vanaf Argentinië kan opzeggen.

Met vriendelijke groet, Fynn
icon

Beste antwoord door Jill 26 september 2018, 08:54

Hi Fynn, was ontzettend gaaf dat je in Argentinië bent! Ik kan begrijpen dat je het abonnement nu even niet meer nodig hebt. Het is alleen niet mogelijk om het nummer tijdelijk te stoppen. Als ik het voor je opzeg dan ben je wel jouw telefoonnummer kwijt. Wat je het best kunt doen is jouw telefoonnummer over laten zetten op een prepaid kaart. Nu bieden wij deze zelf niet aan maar je kunt hiervoor wel terecht bij T-Mobile. Tegen de tijd dat je dan weer terug bent in Nederland kun je een nieuw abonnement aanvragen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Fynn, was ontzettend gaaf dat je in Argentinië bent! Ik kan begrijpen dat je het abonnement nu even niet meer nodig hebt. Het is alleen niet mogelijk om het nummer tijdelijk te stoppen. Als ik het voor je opzeg dan ben je wel jouw telefoonnummer kwijt. Wat je het best kunt doen is jouw telefoonnummer over laten zetten op een prepaid kaart. Nu bieden wij deze zelf niet aan maar je kunt hiervoor wel terecht bij T-Mobile. Tegen de tijd dat je dan weer terug bent in Nederland kun je een nieuw abonnement aanvragen.

Reageer