hoe kan ik mijn abonnement Sim only 24 maanden opzeggen vanuit het buitenland?
Beste antwoord door Merve
Bekijk origineelBeste antwoord door Merve
Bekijk origineelHi Lisette! Leuk dat je bent verhuist, spannend! Ik zou je willen adviseren om het nummer te behouden mocht je deze nog in Nederland gaan gebruiken. Je kan dan twee dingen doen. Kiezen voor de laagst mogelijke opties of jouw telefoonnummer (mocht jouw abonnementsduur dit toelaten) overzetten naar een pre-paid simkaart. Wanneer je het nummer niet meer van plan bent om te gebruiken zou ik hem opzeggen. Laat maar even weten wat jij het fijnst vindt, dan kijk ik wat ik voor je kan doen
Hoi
Nee ik wil mijn nummer niet behouden
Groetjes René
Hi Steven. Wil je jouw nummer behouden en ga je akkoord met de maand opzegtermijn? Dan maak ik het in orde voor je!
Beste Romy,
Bedankt voor je antwoord. Ik wil nog wel graag op dit nummer gebeld kunnen worden, dus ik zou het nummer graag willen behouden.
Naar mijn weten is de opzegtermijn één maand, daar ga ik mee akkoord.
Groet,
Steven
Beste Ben,
Ik zou ook graag mijn abonnement willen opzeggen of tijdelijk op zo laag mogelijk zetten, omdat ik naar het buitenland ben verhuist. Ik zal wel af en toe nog in Nederland zijn, dus dan zou ik wel graag voor een paar weken weer gebruik maken van Ben.
Wat raden jullie me aan om te doen?
Groet, Lisette
Graag gedaan! Als je jouw nummer wilt behouden kan ik het abonnement niet beëindigen. Hiermee komt je nummer te vervallen. Je kunt wel een prepaid simkaart aanschaffen met nummerbehoud. Dan kun je je nummer behouden en zeggen zij automatisch het abonnement bij ons op.
Dag Romy,
Bedankt voor je reactie.
Ik zie online dat het laagst mogelijke abonnement alsnog €7,50 kost. Zijn er geen opties om dit te verder te verlagen? Ik gebruik het immers niet.
Mocht dit niet mogelijk zijn, zou ik hem wel willen overzetten in Prepaid. Ik ga alleen met de huidige corona uitbraak nog heel even wachten, wellicht word ik wel teruggehaald naar Nederland als het hier in Congo ook uitbreekt.
Groet, Lisette
Hoi
Hoi Merve,
Excuses ik had ingelogd met account van mijn partner. Nu met mijn account.
Mijn abonnement is maandelijks opzegbaar.
Dus ik zou graag zonder nummerbehoud willen opzeggen.
Hi Lisette! Voorheen hadden we nog een kleinere bundel, maar omdat deze niet gebruikt werd is deze eruit gehaald 7,50 euro is dan echt de laagste. Ik kan me voorstellen dat je dan voor pre-paid zou kiezen. Als je hiervoor kiest kunt je met nummerbehoud via een nieuwe provider overstappen.
Ja, dat snap ik. Het is even afwachten hoe het gaat verlopen. Ik wens je in ieder geval veel succes daar en ik hoop dat het heel erg gaat meevallen in Congo!
Groetjes vanuit Nederland
Hallo Merve,
Ik zit in precies dezelfde situatie en wil ook graag mijn abonnement opzeggen.
Bedankt!
Hoi Marleen! Ik wil je graag verder helpen. Wil je ook het nummer behouden?
Nee ;)
Duidelijk! Ik zie dat je een bundelwijziging had aangevraagd. De bundelwijziging is nog niet ingaan hierdoor kan ik de opzegging niet doorvoeren. Mag ik de bundelwijziging annuleren?
Ja, graag!
Ik heb jouw abonnement met een maand opzegtermijn beëindigd. Ik wens je een fijne dag toe!
Hoi .. ik ook precies dezelfde situatie! Wil mn abonnement opzeggen en zit verweg in t buitenland!
Hi Merve,
Ik wil graag mijn abonnement opzeggen. Ik ben enige tijd geleden naar Denemarken verhuisd dus ik heb geen Nederlands nummer meer nodig. Helaas kan ik via mijn Deense nummer jullie 0800 nummer niet bereiken.
Groet
Hoi Jelle! Begrijpelijk dat je dan wilt opzeggen. Ik heb het abonnement voor je opgezegd. Je zult ook een bevestiging per mail krijgen. Ik wens je een mooie dag!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.