Beantwoord

Abonnement opzegging

• 21 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 295 keer bekeken

Hallo Ben,

Ik heb gister besloten dat ik bij jullie weg wil voor een abonnement met telefoon maar dan bij Belsimpel. Nu duurt mijn contract nog tot ergens in maart, maar zou ik het nu al kunnen beëindigen ? Want anders heb ik dubbele kosten.

Groetjes,
Carola
icon

Beste antwoord door Romy 22 oktober 2018, 11:31

Hallo Ben,

Ik heb gister besloten dat ik bij jullie weg wil voor een abonnement met telefoon maar dan bij Belsimpel. Nu duurt mijn contract nog tot ergens in maart, maar zou ik het nu al kunnen beëindigen ? Want anders heb ik dubbele kosten.

Groetjes,
Carola

Hi Carola. Wat ontzettend jammer dat je jouw abonnement wilt opzeggen, maar je bent natuurlijk vrij om te gaan. Omdat je jouw abonnement wilt beeindigen voor de einddatum van je contract krijg je hierbij wel te maken met afkoopkosten van ongeveer 29,59 euro. Wat is de reden dat je jouw abonnement wilt opzeggen?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Ben,

Groetjes,
Carola

Hi Carola. Wat ontzettend jammer dat je jouw abonnement wilt opzeggen, maar je bent natuurlijk vrij om te gaan. Omdat je jouw abonnement wilt beeindigen voor de einddatum van je contract krijg je hierbij wel te maken met afkoopkosten van ongeveer 29,59 euro. Wat is de reden dat je jouw abonnement wilt opzeggen?
De reden is dat ik nu een iPhone 6 heb met een abonnement bij jullie maar deze telefoon werd nogal traag. Nu kon ik een iPhone X krijgen bij Belsimpel met een abonnement erbij endeze kan morgen al geleverd worden. helaas dan wel met een nieuw nummer, want nummerbehoud was niet mogelijk vanwege de lengte van mijn contract bij jullie. Is het mogelijk om eind deze maand, dit abonnement volledig te hebben opgezegd ?
Reputatie 5
Badge +6
De reden is dat ik nu een iPhone 6 heb met een abonnement bij jullie maar deze telefoon werd nogal traag. Nu kon ik een iPhone X krijgen bij Belsimpel met een abonnement erbij endeze kan morgen al geleverd worden. helaas dan wel met een nieuw nummer, want nummerbehoud was niet mogelijk vanwege de lengte van mijn contract bij jullie. Is het mogelijk om eind deze maand, dit abonnement volledig te hebben opgezegd ?

Oei, ik kan me voorstellen dat je geen traag toestel wilt! Je kunt overigens wel jouw nummer behouden als je dat wilt. Dan kan de nieuwe provider jouw nummer overnemen. Mocht je dit willen, hoor ik dat graag. Dan maak ik het in orde vanuit Ben. Je moet hierbij dan nog wel bij de nieuwe provider aangeven dat je jouw nummer wilt behouden.
Oh ja heel graag ! Maar hoelang kan dit duren denk je ? Want ik zou mijn mobiel eventueel morgen al kunnen hebben met een nieuw nummer.
Reputatie 5
Badge +6
Oh ja heel graag ! Maar hoelang kan dit duren denk je ? Want ik zou mijn mobiel eventueel morgen al kunnen hebben met een nieuw nummer.
Dit duurt ongeveer een maand. Zou je dit willen?
Ow bedankt voor je snelle antwoord, maar dan hoeft dat voor mij niet. Het hebben van een nieuw nummer bezorgd mij geen problemen, het was alleen iets handiger. Ik wil graag mijn abonnement eind deze maand stop zetten.
Reputatie 3
Badge +2
Dat is prima! Je abonnement wordt eind deze maand beeindigd. Je hebt hier ook een bevestigingsmail van ontvangen.
Oke Dankuwel ! Gaan de kosten gewoon van mijn rekening af of moet ik ze apart overmaken ?
Reputatie 5
Badge +7
De kosten worden inderdaad gewoon van jouw rekening af geschreven.

Reageer