Beantwoord

Beëindiging abonnement

  • 25 February 2019
  • 7 reacties
  • 604 keer bekeken

Ik heb geen factuur gekregen, maar wel is het maandbedrag van mn rekening afgetrokken. Ik kan op mijn ben ook niet meer inloggen om t te checken...
Begin februari ben ik overgestapt naar een andere provider.
Hoe kan dit?
Groet Nadine
icon

Beste antwoord door Wietske 4 March 2019, 16:25

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Nadine,

Wat jammer dat je bent overgestapt, ik kan de factuur per e-mail naar je versturen. Ik heb dan wel jouw toestemming nodig in verband met de privacy wet om de factuur te openen.
Ik zou de factuur toch zelf gehad moeten hebben? Ik kan ook niet meer inloggen in mijn ben. Eerlijk gezegd denk ik dat het een fout is en de automatische incasso niet op tijd gestopt is.
Ik dacht dat ik via deze communiteit rechtstreeks antwoord kreeg, maar zie nu dat t een forum is.
Hlaad is er geen emailadres van ben, dus zal ik morgen ff moeten bellen.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Nadine, wij versturen geen facturen. Je kunt ze inderdaad wel inzien via Ik Ben of de Ben app. Dit kan tot een half jaar nadat het abonnement is beëindigd. Heb je inmiddels jouw factuur al kunnen inzien?
Hi Wietske,
Ikrijg altijd een mail met de melding dat de nieuwe factuur klaar staat. Die kan ik nu niet vinden. Ook kan ik niet meer inloggen, mijn mobiele nr wordt niet herkend. Ook nog geen tijd gehad/genomen om te bellen.
Ds helaas nog geen duidelijkheid.
Groet Nadine
Reputatie 3
Badge +2
Hi Nadine, als je mij toestemming geeft om je factuur te openen dan kan ik de factuur naar je mailen ☺️
Hi,
Ik geef toestemming om de factuur te bekijken.
Goet Nadine
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt! Ik heb de factuur gemaild ☺️

Reageer