Beantwoord

Opzeggen abonnement.

• 9 november 2018
  • 1 reactie
  • 168 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn abonnement vervroegd opzeggen. Mijn huidige abonnement loopt van 09-03-2018 tot 08-03-2020. Ik kan verlengen vanaf 08-11-2019. Nu had ik pas bij een andere provider een nieuw abonnement aangevraagd. Volgens een medewerker:

"is deze order geannuleerd, omdat je huidige abonnement pas op 09-03-2019 is afgelopen
Nummerbehoud kan pas vanaf 4 maanden van tevoren worden aangevraagd, je abonnement zou dan ook pas op 09-03-2019 ingaan bij ons."

Moet ik dan in december nummerbehoud aanvragen, zodat mijn nieuwe abonnement op 09-03-2019 pas ingaat?

Met vriendelijke groet,

Jurrian Frens
icon

Beste antwoord door Jill 9 november 2018, 10:49

Hi Jurrian, superjammer dat je ons wilt gaan verlaten. Als je over wilt stappen dan kun je 120 dagen van te voren een abonnement afsluiten bij een nieuwe provider. Het abonnement gaat dan in op de dag dat het abonnement bij ons afloopt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Jurrian, superjammer dat je ons wilt gaan verlaten. Als je over wilt stappen dan kun je 120 dagen van te voren een abonnement afsluiten bij een nieuwe provider. Het abonnement gaat dan in op de dag dat het abonnement bij ons afloopt.

Reageer