Beantwoord

overstappen

• 10 juni 2019
  • 1 reactie
  • 465 keer bekeken

Hallo,

Graag zou ik willen overstappen naar een andere provider. Mijn abonnement loopt tot eind augustus en begreep ik dus dat ik nu mag gaan overstappen. Wanneer ik dit wil doen krijg ik als melding bij ben dat dit nog niet mogelijk is. Kunnen jullie mij hierbij helpen en weten jullie hoe dit komt? Ik hoor het graag.

Reden van mijn overstap is, dat de telefoon die ik graag wil jullie niet aanbieden..

Groetjes,
Celina
icon

Beste antwoord door Merve 12 juni 2019, 09:47

Hi Celina! Superjammer dat je ons wilt verlaten maar uiteraard begrijpelijk dat je her toestel wilt nemen die je graag wilt. Je kunt 4 maanden voor de einddatum wel nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe aanbieder maar dit betekent niet dat je ook meteen mag overstappen. Je zit namelijk nog steeds vast aan een contract.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Hi Celina! Superjammer dat je ons wilt verlaten maar uiteraard begrijpelijk dat je her toestel wilt nemen die je graag wilt. Je kunt 4 maanden voor de einddatum wel nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe aanbieder maar dit betekent niet dat je ook meteen mag overstappen. Je zit namelijk nog steeds vast aan een contract.

Reageer