Beantwoord

Sim-only abonnement opzeggen, had ik telefonisch eerder gedaan

  • 26 maart 2018
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Dag, het was even blijven liggen maar tot mijn verbazing is een telefonische opzegging van mijn sim-only abonnement niet goed gegaan en krijg ik nog steeds facturen. Ik heb het nummer nooit gebruikt want het was voor een tracking-device voor een huisdier maar dat ding werkte niet. Graag krijg ik ook de kosten van januari t/m maart terug.
icon

Beste antwoord door Rox 27 maart 2018, 08:51

Hoi crommelin! Wat onwijs balen om te lezen dat jouw eerdere opzegging niet verwerkt lijkt te zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik kan me goed voorstellen dat je dit alsnog zo snel mogelijk geregeld wil hebben en dat jij het teveel betaalde geld terug gestort wil zien. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat het abonnement op 20-12 per 20-01 was opgezegd, echter de collega die jij hebt gesproken heeft het allemaal netjes genoteerd maar de daadwerkelijke opzegging niet doorgevoerd.

Onhandig! Ik heb meteen een melding doorgezet naar de financiële afdeling om dit in orde te brengen voor je zodat 1) je abonnement nu wel echt wordt stopgezet en 2) jij de kosten vanaf 20 januari tot het moment dat jouw nummer uit te lucht is krijgt terug betaald.

Zodra de melding die ik heb doorgezet is behandeld wordt jij hierover per email geïnformeerd door mijn collega's. Sorry voor het ontzettende ongemak, ik ga dit tot in de puntjes voor je regelen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi crommelin! Wat onwijs balen om te lezen dat jouw eerdere opzegging niet verwerkt lijkt te zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik kan me goed voorstellen dat je dit alsnog zo snel mogelijk geregeld wil hebben en dat jij het teveel betaalde geld terug gestort wil zien. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat het abonnement op 20-12 per 20-01 was opgezegd, echter de collega die jij hebt gesproken heeft het allemaal netjes genoteerd maar de daadwerkelijke opzegging niet doorgevoerd.

Onhandig! Ik heb meteen een melding doorgezet naar de financiële afdeling om dit in orde te brengen voor je zodat 1) je abonnement nu wel echt wordt stopgezet en 2) jij de kosten vanaf 20 januari tot het moment dat jouw nummer uit te lucht is krijgt terug betaald.

Zodra de melding die ik heb doorgezet is behandeld wordt jij hierover per email geïnformeerd door mijn collega's. Sorry voor het ontzettende ongemak, ik ga dit tot in de puntjes voor je regelen.

Reageer