Beantwoord

Tot wanneer loopt mijn contract?

  • 11 januari 2018
  • 1 reactie
  • 734 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ja hoi,
Op mijn contract staat dat de begin datum 26-04-2016 was en op mijn ben account staat 23-05-2016. Ik weet nu dus niet wat klopt en wanneer ik een abonnement zou af kunnen sluiten bij een andere provider.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Angelique 12 januari 2018, 09:24

Hoi Beaus, ik schrik een klein beetje van jouw berichtje! Je geeft aan dat je zou willen weten tot wanneer jouw contract loopt zodat je weet wanneer je mag overstappen naar een andere provider.. Hoe komt het dat je bij ons weg wilt gaan? :(

Het huidige abonnement wat je bij ons hebt loopt tot en met 22-05-2018. Deze informatie kun je vinden op jouw persoonlijke Ik Ben pagina. Na de contracttermijn zal jouw abonnement worden omgezet in een maandelijks Sim Only abonnement als je 'niets' doet. Wil je weten wat ik daar precies mee bedoel? Klik dan hier voor meer uitleg.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Beaus, ik schrik een klein beetje van jouw berichtje! Je geeft aan dat je zou willen weten tot wanneer jouw contract loopt zodat je weet wanneer je mag overstappen naar een andere provider.. Hoe komt het dat je bij ons weg wilt gaan? :(

Het huidige abonnement wat je bij ons hebt loopt tot en met 22-05-2018. Deze informatie kun je vinden op jouw persoonlijke Ik Ben pagina. Na de contracttermijn zal jouw abonnement worden omgezet in een maandelijks Sim Only abonnement als je 'niets' doet. Wil je weten wat ik daar precies mee bedoel? Klik dan hier voor meer uitleg.

Reageer