Ik heb via chat en telefoon contact gehad met BEN en die zouden de annulering in werking stellen maar dat duurde langer als afgesproken.
Ik heb inmiddels een mail gekregen dat ik binnen 5 dagen bericht krijg hoe ik het nieuwe abonnement moet annuleren en de gsm terug te sturen, dit duurde al langer als aangegeven eerder via telefoongesprek.
Mijn vraag is als ik nu opnieuw verlenging aanvraag kruisen die 2 aanvragen elkaar en worden die apart verwerkt als een nieuw abonnement of komt dat weer samen want dat heb ik dadelijk nog steeds dat nieuw abonnement ZONDER nummerbehoud.
Ik wil dus zekerheid hebben als ik het nu weer opnieuw aanvraag en het juiste dat het geannuleerde nieuwe abonnement niet hierin wordt verwerkt.
Dus de annulering van het nieuwe abonnement moet doorgaan incl. het terugsturen van het nieuwe toestel
Of is het verstandiger om te wachten tot de annulering is afgewerkt ? en dan verlenging aanvragen ?
Probleem is dat ik de nieuwe gsm hard nodig heb
Beste antwoord door Romy
Ik heb via chat en telefoon contact gehad met BEN en die zouden de annulering in werking stellen maar dat duurde langer als afgesproken.
Ik heb inmiddels een mail gekregen dat ik binnen 5 dagen bericht krijg hoe ik het nieuwe abonnement moet annuleren en de gsm terug te sturen, dit duurde al langer als aangegeven eerder via telefoongesprek.
Mijn vraag is als ik nu opnieuw verlenging aanvraag kruisen die 2 aanvragen elkaar en worden die apart verwerkt als een nieuw abonnement of komt dat weer samen want dat heb ik dadelijk nog steeds dat nieuw abonnement ZONDER nummerbehoud.
Ik wil dus zekerheid hebben als ik het nu weer opnieuw aanvraag en het juiste dat het geannuleerde nieuwe abonnement niet hierin wordt verwerkt.
Dus de annulering van het nieuwe abonnement moet doorgaan incl. het terugsturen van het nieuwe toestel
Of is het verstandiger om te wachten tot de annulering is afgewerkt ? en dan verlenging aanvragen ?
Probleem is dat ik de nieuwe gsm hard nodig heb
Ik zie inderdaad dat je een verkeerde bestelling geplaatst hebt. Intern nummerbehoud is niet mogelijk bij Ben en hierdoor moet jouw bestelling worden geannuleerd. Je kunt hier het beste even op wachten tot aankomende woensdag. Mocht je dan nog geen e-mail hebben ontvangen, neem dan even opnieuw contact met me op. Je kunt overigens pas een nieuwe bestelling doen wanneer deze is geannuleerd. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de bestellijn. Dan kunnen jullie samen een nieuwe bestelling plaatsen.