Beantwoord

abonnement annuleren ivm foute aanvraag

• 2 december 2018
  • 11 reacties
  • 286 keer bekeken

Ik heb een abonnement bij BEN en wil dit "verlengen" naar duurder uitgebreider abonnement met nieuw toestel. Belangrijk voor mij is nummerbehoud. Ik heb dit gedaan via de BEN site en chat en nu heb ik een nieuw abonnement ipv verlenging van het oude, waarschijnlijk mijn fout !.
Ik heb via chat en telefoon contact gehad met BEN en die zouden de annulering in werking stellen maar dat duurde langer als afgesproken.
Ik heb inmiddels een mail gekregen dat ik binnen 5 dagen bericht krijg hoe ik het nieuwe abonnement moet annuleren en de gsm terug te sturen, dit duurde al langer als aangegeven eerder via telefoongesprek.
Mijn vraag is als ik nu opnieuw verlenging aanvraag kruisen die 2 aanvragen elkaar en worden die apart verwerkt als een nieuw abonnement of komt dat weer samen want dat heb ik dadelijk nog steeds dat nieuw abonnement ZONDER nummerbehoud.
Ik wil dus zekerheid hebben als ik het nu weer opnieuw aanvraag en het juiste dat het geannuleerde nieuwe abonnement niet hierin wordt verwerkt.
Dus de annulering van het nieuwe abonnement moet doorgaan incl. het terugsturen van het nieuwe toestel
Of is het verstandiger om te wachten tot de annulering is afgewerkt ? en dan verlenging aanvragen ?
Probleem is dat ik de nieuwe gsm hard nodig heb
icon

Beste antwoord door Romy 3 december 2018, 14:06

Ik heb een abonnement bij BEN en wil dit "verlengen" naar duurder uitgebreider abonnement met nieuw toestel. Belangrijk voor mij is nummerbehoud. Ik heb dit gedaan via de BEN site en chat en nu heb ik een nieuw abonnement ipv verlenging van het oude, waarschijnlijk mijn fout !.

Ik heb via chat en telefoon contact gehad met BEN en die zouden de annulering in werking stellen maar dat duurde langer als afgesproken.

Ik heb inmiddels een mail gekregen dat ik binnen 5 dagen bericht krijg hoe ik het nieuwe abonnement moet annuleren en de gsm terug te sturen, dit duurde al langer als aangegeven eerder via telefoongesprek.

Mijn vraag is als ik nu opnieuw verlenging aanvraag kruisen die 2 aanvragen elkaar en worden die apart verwerkt als een nieuw abonnement of komt dat weer samen want dat heb ik dadelijk nog steeds dat nieuw abonnement ZONDER nummerbehoud.

Ik wil dus zekerheid hebben als ik het nu weer opnieuw aanvraag en het juiste dat het geannuleerde nieuwe abonnement niet hierin wordt verwerkt.

Dus de annulering van het nieuwe abonnement moet doorgaan incl. het terugsturen van het nieuwe toestel

Of is het verstandiger om te wachten tot de annulering is afgewerkt ? en dan verlenging aanvragen ?

Ik zie inderdaad dat je een verkeerde bestelling geplaatst hebt. Intern nummerbehoud is niet mogelijk bij Ben en hierdoor moet jouw bestelling worden geannuleerd. Je kunt hier het beste even op wachten tot aankomende woensdag. Mocht je dan nog geen e-mail hebben ontvangen, neem dan even opnieuw contact met me op. Je kunt overigens pas een nieuwe bestelling doen wanneer deze is geannuleerd. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de bestellijn. Dan kunnen jullie samen een nieuwe bestelling plaatsen.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Ik zie inderdaad dat je een verkeerde bestelling geplaatst hebt. Intern nummerbehoud is niet mogelijk bij Ben en hierdoor moet jouw bestelling worden geannuleerd. Je kunt hier het beste even op wachten tot aankomende woensdag. Mocht je dan nog geen e-mail hebben ontvangen, neem dan even opnieuw contact met me op. Je kunt overigens pas een nieuwe bestelling doen wanneer deze is geannuleerd. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de bestellijn. Dan kunnen jullie samen een nieuwe bestelling plaatsen.
Als ik nog geen mail heb gekregen om te annuleren van het verkeerde abonnement moest ik mij weer melden .Waarom nu ? na 1700 uur is er niemand te bereiken blijkbaar
Bij deze meld ik mij weer om de mail te ontvangen met de instructie hoe terugsturen van de GSM en het annuleren van het abonnement.
Mijn gevoel zegt dat die mail om een of andere rare reden er niet zal komen , ik hoop dat BEN zijn woord houdt en de mail vandaag verstuurt met instructie dan bied ik mijn excuses aan dat mijn gevoel niet juist was.
Dus graag bericht dat ik het kan afhandelen en een verlenging kan aanvragen
Reputatie 5
Badge +9
Als ik nog geen mail heb gekregen om te annuleren van het verkeerde abonnement moest ik mij weer melden .Waarom nu ? na 1700 uur is er niemand te bereiken blijkbaar
Bij deze meld ik mij weer om de mail te ontvangen met de instructie hoe terugsturen van de GSM en het annuleren van het abonnement.
Mijn gevoel zegt dat die mail om een of andere rare reden er niet zal komen , ik hoop dat BEN zijn woord houdt en de mail vandaag verstuurt met instructie dan bied ik mijn excuses aan dat mijn gevoel niet juist was.
Dus graag bericht dat ik het kan afhandelen en een verlenging kan aanvragen

Bedankt voor jouw terugkoppeling. Omdat je nog geen e-mail hebt ontvangen heb ik mijn collega van de backoffice meteen een bericht gestuurd. Zij zullen jou zo snel mogelijk een e-mail versturen met instructies om het toestel op te sturen. Sorry voor de vertraging. Kan ik nog iets voor je doen?
Romy
Dank je zover
Het " zo snel mogelijk" waar moet ik dan aan denken uren,dagen,maanden !!!.
Ik werk bij een zuivelgigant en daar is een mail versturen ook meteen en ook beantwoorden en niet vooruit schuiven want dan wordt het vergeten .
Reputatie 5
Badge +9
Daar heb je gelijk in! Je kunt binnen 3-5 werkdagen een e-mail van ons verwachten. Mocht je in de tussentijd graag een update willen, kun je altijd even reageren. Sorry voor het wachten.
Ja Romy dit zijn wéér 5 dagen , hoeveel keer krijg je 5 dagen wachttijd tot de 14 dagen voorbij zijn en he niet meer kunt annuleren ?
Reputatie 5
Badge +9
Sorry dat dit even op zich laten wachten. Deze dagen tellen natuurlijk niet mee met de 14 dagen bedenktijd. Je hebt al laten weten te willen annuleren, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Ben je op deze manier gerust gesteld?
Inderdaad hele gerustelling.
Hoe eerder afgewerkt hoe beter kan ik een nieuwe verlenging aanvragen met telefoon, de huidige is op zijn einde daarom heb ik haast
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen. Ja, dat had ik gelezen inderdaad. Mijn collega heeft je een e-mail verstuurd. Ik moet je helaas toch nog even beroepen op je geduld. Er is een storing in het systeem waardoor jouw toestel niet kon worden aangemeld. Dit is dus dan ook de reden dat het allemaal wat meer tijd in beslag neemt. Sorry hiervoor.
Spreekt voor zich , het staat beschreven dat ik op tijd heb geannuleerd daar gaat het nu om
Ik wacht het af
Reputatie 5
Badge +9
Spreekt voor zich , het staat beschreven dat ik op tijd heb geannuleerd daar gaat het nu om
Ik wacht het af

Ja, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Normaal gesproken was jouw toestel al aangemeld voor annulering, maar er gaat iets niet goed met het systeem. Daar kun jij natuurlijk niets aan doen! Alvast bedankt voor jouw geduld.
Ik wens je een fijne dag!

Reageer