Beantwoord

Bestelling is zonder informatie geannuleerd?

• 15 March 2018
  • 3 reacties
  • 293 keer bekeken

Op 6 maart 2018 heb ik een extra abonnement + telefoon besteld. Ik krijg een bevestiging van de bestelling. Meteen daarna krijg ik een e-mail dat zij mij niet als klant kunnen accepteren wegens een betalingsachterstand. Op 7 maart gebeld met de klantenservice en uitgelegd dat dit helemaal niet klopte. Is uitgezocht door de klantenservice en zij gaven aan dat ik inderdaad geen ACHTERSTAND van betalingen had en tevens gingen zij er voor zorgen dat de bestelling gewoon geleverd ging worden. Dus ik dacht het geregeld en zo leek het ook , ik kreeg op 8 maart een e-mail met informatie over de bezorging van AMP en dat ik binnen 5 werkdagen een e-mail van AMP zou ontvangen om een afspraak te maken voor de bezorging en de betaling.Maar die e-mail kwam niet, dus vandaag gebeld met de klantenservice en zij deelde mij doodleuk mede, dat de bestelling gecanceld was en op de vraag van mij door wie dan, nee daar konden zij geen antwoordt op geven, dat was niet bekend. O ja , ik kreeg nog een advies om de bestelling nogmaals te plaatsen. Wat een lef om zo met je klanten om te gaan.Ik had wel verwacht dat BEN hierbij het voortouw zou nemen om tot oplossing te komen. Erg triest .
icon

Beste antwoord door Angelique 15 March 2018, 14:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Drakenburg, wat een onwijs vervelende situatie! Eerst gaat het een mis doordat er een achterstand zou zijn van een betaling, wat niet het geval bleek te zijn, en daarna de bestelling door de koerier is geannuleerd zonder dat jij hier over bent geinformeerd. Ik vind het dan ook erg spijtig om te lezen dat je een vervelende ervaring hebt opgedaan!

Heel graag zou ik het goed met jou willen maken door telefonisch contact op te nemen om de bestelling alsnog te verwerken in het systeem, mocht jij dit ook willen. Wil je mij laten weten op welke doordeweekse dag/tijdstip wij jou kunnen bereiken?
Goedemiddag Angelique,

Ik ben morgenochtend (16-3-2018) tussen 09:00 uur en 12:00 telefonisch bereikbaar onder tel. 06-[edi] en bgg [edit]

Met vriendelijke groet,

Henk Kroon
Reputatie 6
Badge +8
Helemaal goed, Henk. Mijn collega Joost zal tussen 10:00 uur en 12:00 uur telefonisch contact met jou opnemen. Let er wel op dat wij bellen met een onbekend nummer. Mocht je een telefoontje ontvangen met een onbekend nummer, dan zijn wij het :)

P.S. De gecomminiceerde telefoonnummers heb ik verwijderd uit je bericht vanwege de privacy.

Reageer