Beantwoord

Eerder overstappen

• 7 september 2018
  • 11 reacties
  • 206 keer bekeken

Hallo,

Ik heb deze maand een nieuw abbonnement afgesloten bij een andere provider.
Mijn abbonnement bij Ben wordt op 7 december opgezegd en overgezet naar de andere provider.
Is het ook mogelijk om dit al in oktober of november te doen? Dat ik het restbedrag in 1x betaal?

Groetjes,
Sharlie
icon

Beste antwoord door Shanna 7 september 2018, 11:44

Goedemorgen Sharlie! Wat jammer om te lezen dat je wilt overstappen naar een andere provider 😞 Het is wel mogelijk om dat direct te doen. Als je het in oktober of november pas wilt laten gebeuren wil ik je vragen op dat moment weer contact op te nemen zodat mijn collega's op dat moment jouw outportverzoek kunnen goedkeuren. Mocht je nu willen overstappen, dan zijn de afkoopkosten ongeveer 140 euro.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Oeps, ik keek inderdaad verkeerd! Het onderwerp van de e-mail is De vroegtijdige opzegging van je Ben abonnement. Fijn dat je de mail gevonden hebt! Het is inderdaad niet echt een code, meer een zin 😉.
Hallo,

Oja ik zie het, hij heeft wel een andere onderwerp.
Ik had mij de code wat anders voorgesteld maar dan zal ik het doorgeven.
Dankje!

Groetjes,
Sharlie
Reputatie 5
Badge +12
Dat klopt inderdaad helemaal, Sharlie! Er is inmiddels een akkoord gegeven voor een vroegtijdige overstap. Mijn collega heeft je vanmorgen een e-mail gestuurd met de code die je kunt doorgeven aan de nieuwe provider zodat zij op de juiste manier nummerbehoud kunnen aanvragen. Heb je deze e-mail ontvangen? Hij is rond kwart over 7 vanmorgen verstuurd en heeft als onderwerp Akkoord outport ivm afkoop.
Hallo,

Ik heb mijn nieuwe provider gesproken en die verteld mij dat ik eerst een afkoopsom met jullie moet berekenen en ik dan de speciale afkoop code moet doorgeven aan mijn nieuwe provider zodat er opnieuw nummerbehoud aangevraagd kan worden met die code.

Groetjes,
Sharlie
Reputatie 3
Badge +2
Top! Als je nog vragen hebt nadat je de mail hebt ontvangen, laat het ons dan weten 🙂
Oke dan wacht ik deze mail even af. Ik heb al nummerbehoud aangevraagd dus dat is niet nodig.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb dit voor je in gang gezet Sharlie! Mijn collega's van de backoffice zullen jou een e-mail sturen met instructies zodat nummerbehoud op de juiste manier kan worden aangevraagd via jouw nieuwe provider. Houd deze e-mail goed in de gaten, dan moet het helemaal goed komen!
Maar als ik nu wil overstappen, welke datum moet ik dan nemen?
Reputatie 5
Badge +12
Je kunt dan het beste contact opnemen rond het moment dat je wil gaan overstappen 🙂
Hallo,

Oke dan zou ik wel meteen willen overstappen.
Als jullie dat regelen, wordt dit dan ook meteen met de nieuwe provider geregeld zodat ik niet zonder nummer kom te zitten?

Groetjes,
Sharlie
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Sharlie! Wat jammer om te lezen dat je wilt overstappen naar een andere provider 😞 Het is wel mogelijk om dat direct te doen. Als je het in oktober of november pas wilt laten gebeuren wil ik je vragen op dat moment weer contact op te nemen zodat mijn collega's op dat moment jouw outportverzoek kunnen goedkeuren. Mocht je nu willen overstappen, dan zijn de afkoopkosten ongeveer 140 euro.

Reageer