Geannuleerde bestelling ontvangen, wat nu?

• 6 januari 2018
  • 13 reacties
  • 396 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een bestelling met ordernummer 333794877 gedaan op 29-12-2017.
Deze heb ik door de klantenservice laten annuleren om een nieuwe bestelling te plaatsen ordernummer 333795663. Ik heb alleen de geannuleerde bestelling wel bezorgd gekregen en deze doet het dan ook niet. De nieuwe bestelling heb ik nog steeds niks van, maar wel via de mail bevestigd gekregen dat hij nu geactiveerd is. Ik zou alsnog graag een nieuwe simkaart en abonnement willen, want nu ben ik al een week onbereikbaar.

Met vriendelijke groeten,
André

13 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi André, ik begrijp dat het erg verwarrend is dat je alsnog de simkaart van de bestelling 333794877 hebt ontvangen! De simkaart die je hebt ontvangen mag je van mij vernietigen. Op een of andere manier is de simkaart er toch tussen geslipt om jouw kant op te komen, terwijl dit niet de bedoeling was.

Vreemd is wel dat je de andere simkaart nog niet hebt ontvangen van de bestelling 333795663. Heb je een Ben simkaart ontvangen met het simkaartnummer 8931XXXXXXXX3492? Dan hoort deze simkaart bij de juiste bestelling. Heb je de juiste simkaart nog niet ontvangen? Geef dan even een gil zodat ik ervoor kan zorgen dat er alsnog een simkaart jouw kant op komt.
Hallo Angelique

Ik heb nog geen simkaart gekregen.
Ik zou erg blij zijn als ik een 'nieuwe'kan krijgen.
Hoe zit het dan met mijn bestelling van '63? Word die vervangen door deze en dus indien er nog een simkaart rondzweeft die automatisch word geannuleerd? Of blijft iemand anders de mogelijkheid hebben deze simkaart in gebruik te nemen als ie bijvoorbeeld verkeerd bezorgd is?

Met vriendelijke groetjes, Andre
Reputatie 6
Badge +8
Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe simkaart jouw kant op komt, Andre! De simkaart de nu ergens aan het 'rondzweven' is zal gedeactiveerd worden als de nieuwe simkaart geactiveerd is. Tot op heden zie ik geen verbruik terug als ik naar de bundels kijk. Ik vrees dat er iets mis is gegaan bij de post en jij om die reden geen simkaart hebt ontvangen.
Hoi,

Inmiddels is het al 8 dagen geleden, en ik (of mijn buren) heb nog steeds niks ontvangen.
Het begint inmiddels vrij irritant te worden, om een halve maand zonder mobiele bereikbaarheid te zitten. Is er weer iets misgegaan misschien? Of duurt het nog wat langer? Beetje gek dat ik nu voor een abonnement betaal, die ik niet gebruiken kan...

Groetjes,
Andre
Reputatie 6
Badge +8
Dat is erg vreemd, Andre. De simkaart is op 10 januari jouw kant op gestuurd. Zou jij je adresgegevens willen nakijken op jouw persoonlijke Ik Ben pagina? Uiteraard zal ik kijken naar een passende oplossing voor de dagen dat jij je Ben abonnement niet in gebruik hebt kunnen nemen zodra jij de simkaart in huis hebt.
De adresgegevens kloppen, de L zou ook vervangen kunnen worden door een A dat is wellicht minder verwarrend. Enige waarom ik het niet deed is omdat de eerste simkaart gewoon was afgeleverd op mijn adres. De laatste twee niet meer... Dat is erg fijn, alleen het niet hebben van een mobiel nu heeft ontzettend veel nadelen dus ik wil eigenlijk gewoon een simkaart. Ik weet niet wat het postbedrijf hier over te zeggen heeft? Kunnen ze het niet vinden? Ik wil het anders ook wel ophalen, als ik de simkaart maar een keertje heb.
Reputatie 6
Badge +8
Er zit voor mij niets anders op dan nogmaals een simkaart jouw kant op te sturen. Als wij de simkaart verzenden, dan leveren wij de simkaart af bij PostNL. Zij zorgen ervoor dat de simkaart op het juiste adres aan moet komen. Tot nu is dit twee keer mislukt.. We proberen het gewoon nogmaals! Een Ben abonnement zonder simkaart is alles behalve handig natuurlijk..
Dank je wel, wanneer kan ik hem ongeveer verwachten?
MVG
Reputatie 6
Badge +8
Binnen 5 werkdagen zal je de vervangende simkaart ontvangen. Met een beetje geluk en de snelle benen van PostNL misschien al eerder!
Duurt het eerst bijna heel januari voor jullie mij een juiste simkaart op sturen, kan ik vervolgens niet meer inloggen om hem te activeren. Ik vind het echt onacceptabel dat ik nu al een maand zonder mobiel zit alleen maar omdat jullie de zaken niet op orde kunnen krijgen. Dit heeft nu al twee grote gevolgen gehad voor mijn leven en ik ben er helemaal klaar mee. Wanneer krijg ik nou eindelijk een werkend mobiel abonnement verdomme.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Andre, jouw vraag heb ik verplaatst naar het topic waar wij voor het laasts contact met elkaar hadden. Begrijp ik uit jouw bericht dat het is gelukt om de simkaart te ontvangen? Heel fijn! Mega onhandig dat de Ik Ben pagina het niet toe staat om de simkaart te activeren.. Daar ga ik jou bij helpen. Zou je mij het volledige nieuwe simkaartnummer willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat je simkaart zo snel mogelijk geactiveerd kan worden. Ik verwerk dan ook direct een compensatie voor de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je Ben abonnement.

Ik snap dat het niet kunnen activeren van de vervangende simkaart onhandig is en niet helpt in deze situatie, wel wil ik je vragen het netjes te houden op het forum. Bedankt!
Hallo,

Sorry voor het taalgebruik, ik was er echt even helemaal klaar mee, omdat ik echt mijn abonnement nodig heb. Dank je wel dat je mij wil helpen.
Het simkaart nummer is [edit]

MVG
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het simkaatnummer, Andre. De simkaart heb ik zojuist voor je geactiveerd. Het enige wat jij nog hoeft te doen is je toestel te herstarten zodat de simkaart verbinding kan maken met het netwerk. Ik begrijp dat dit erg lang heeft moeten duren, mijn excuus! Om je hier in tegemoet te komen compenseer ik de maandkosten voor één maand, exclusief de aansluitkosten. In totaal ontvang je een compensatie van 10 euro. Per mail zal ik de compensatie bevestigen.

Reageer