Beantwoord

Geen bereik / klacht

  • 1 May 2019
  • 5 reacties
  • 439 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 2 reacties
Ik heb al een half jaar geen bereik in mijn eigen huis. Al ruim een half jaar bezig en jullie zeggen dat het prima moet zijn. Zendmast is zeer dichtbij, al 3x dekkingkaart ingevuld. Visite met t- mobile heeft ook geen bereik in ons huis. Dus het ligt wel degelijk aan jullie. Nu krijg ik een antwoord met dat ik het er maar mee moet doen of moet afkopen. Maar het is niet mijn fout. En ik ben in mijn eigen huis onbereikbaar.
Bellen met instanties of familie is onmogelijk vanuit mijn woning. Ik moet altijd naar buiten Met een oplossing komen jullie ook niet. Ik wil echt niet meer nog 1,5 jaar betalen voor diensten die ik niet kan gebruiken. En ik ben hier onderhand al ruim een half jaar mee bezig...... het is erg vermoeiend.


DE OPLOSSING

Mijn contract kosteloos ontbinden want het werkt niet
icon

Beste antwoord door Merve 2 May 2019, 10:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Valerie,

Slecht bereik is natuurlijk niet te doen. Als het een netwerk gerelateerde probleem zou zijn zou dit ook uit de dekkingskaart blijken. Ik snap dat je hierdoor het abonnement wilt opzeggen. Echter kan ik hier geen uitzondering op maken. Je geeft aan dat je het alleen in je woning ervaart. Dan vermoed ik dat dit wellicht door de isolatie komt. Ik woon zelf in een eengezinswoning waar ik ook minder bereik heb in de woonkamer. Het kan soms wel vermoeiend zijn zoals jij het ook aangeeft maar ik probeer dan bijvoorbeeld merendeels gebruik te maken van Wifi.
Onzin, het is in de gehele straat. Meerdere met t-mobile hebben er last van. En laat het netwerk van Ben daar nu precies ondervallen. WiFi is geen oplossing aangezien ik ook naar bepaalde instanties moet bellen wat nu onmogelijk is. Makkelijk antwoord ik betaal toch geen abonnementskosten om thuis op de WiFi te zitten en NIET te kunnen bellen?!!! Drama de oplossingen van jullie klantenservice. Zo kan ik ook makkelijk 2 jaar lang geld innen en geen diensten leveren. Ben nu 2 klachten verder, meerdere telefoontjes en zelf het callcenter verstaat mij niet en het is niet te doen.

Ik ga toch niet betalen voor iets wat niet werkt??????
Reputatie 5
Badge +6
Zoals ik al aangaf zou dit dan eerst uit de dekkingskaart ook moeten blijken dat het netwerk niet optimaal is op het adres. Dan kan ik je nu alleen adviseren om nogmaals het probleem via de dekkingskaart in te vullen. Vanuit de klantenservice hebben wij namelijk geen inzicht in de dekking of het netwerk. Als je het via de dekkingskaart doorgeeft kunnen mijn collega's van de technische dienst dit voor je uitzoeken. Misschien is het ondertussen ook in het netwerk veranderd waardoor het wel inzichtelijk is in de dekking. Je geeft ook aan dat je het al een aantal keer hebt doorgegeven maar op dit moment kan ik je helaas geen andere optie aanbieden, sorry hiervoor.
Heb ik vanmorgen dus al voor de 4de x gedaan. Dat zeg ik ik wordt niet geholpen. Dramaaaaaaa deze klantenservice
Reputatie 5
Badge +6
Klopt! Mijn collega heeft het voor je doorgezet. Binnen 5 werkdagen zul je hier reactie op ontvangen. Ik wil je vriendelijk vragen om nog heel even geduld te hebben.

Reageer