Beantwoord

Ik wil graag mijn sim only abonnement annuleren

• 5 februari 2018
  • 1 reactie
  • 265 keer bekeken

Hallo, vandaag heb ik een sim-only abonnement bij jullie besteld. Nu blijkt dat mijn huidige abonnement bij T-mobile nog doorloopt tot en met 28 mei 2018. Daarom moet ik helaas mijn bestelling annuleren. Het ordernummer van mijn bestelling is 333887998.
icon

Beste antwoord door Rox 6 februari 2018, 08:07

Goedemorgen sblaasse! Wat tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Als jouw huidige abonnement nog tot 28 mei loopt kan ik me goed voorstellen dat jij deze bestelling wil annuleren, om dubbele kosten te voorkomen. Ik kan jou hier via het forum niet mee helpen omdat wij geen opzeggingen en annuleringen mogen doorvoeren. Je kunt hierover telefonisch contact opnemen of via Facebook, Twitter en het het contactformulier.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen sblaasse! Wat tof dat je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben 😃 Als jouw huidige abonnement nog tot 28 mei loopt kan ik me goed voorstellen dat jij deze bestelling wil annuleren, om dubbele kosten te voorkomen. Ik kan jou hier via het forum niet mee helpen omdat wij geen opzeggingen en annuleringen mogen doorvoeren. Je kunt hierover telefonisch contact opnemen of via Facebook, Twitter en het het contactformulier.