Beantwoord

indienen van de annulering bij de provider (BEN)

  • 15 December 2022
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

LS

DD.14-12-2022  16.30 uur is door Mobiel.nl een aanvraag ingediend van de annulering bij de provider ( BEN)

Ruim 27 uur later nog niets gehoord

Hoe is dit mogelijk?

Tijdens een rondje bellen wijst de een naar de ander .

Normaal neemt een zichzelf respecterend bedrijf zijn verantwoordelijkheid en onderneemt actie .

Het lijkt er op dat beide onmachtig zijn om met een snelle oplossing te komen.

Mvg

Henk Nanninga

 


 

icon

Beste antwoord door Fatima 16 December 2022, 08:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @henknanninga 

 

Hartelijk dank voor het openen van dit topic! 

 

Begrijpelijk dat je de annulering zo snel mogelijk en ook goed wilt regelen! Omdat de bestelling bij Mobiel.nl is gedaan kan alleen Mobiel.nl de annulering doorvoeren. Het duurt tot ongeveer 48 uur voordat Ben jouw annulering ook verwerkt heeft in het systeem. Ik wil jou daarom vriendelijk vragen het nog heel even af te wachten of ons  opnieuw even te bellen op nummer 0900 0401405 zodat wij nog een keertje kunnen nakijken of de annulering verwerkt is.  Sorry voor het ongemak Henk! 

 

 

Reageer