Beantwoord

Is het mogelijk alsnog mijn nummer te behouden na een verzoek tot opzegging?

• 7 februari 2018
  • 3 reacties
  • 386 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 1 reactie
Hallo

Mijn vraag is als volgt. Ik heb mijn abonnement reeds opgezegd. Deze zal volgende week stoppen, is het nog mogelijk om mijn nummer alsnog over te zetten naar prepaid. Zodat ik dus mijn huidige nummer kan houden. (Prepaid). Graag reactie.
Thnx
icon

Beste antwoord door Angelique 8 februari 2018, 09:02

Hoi MBt, welkom op het forum! Waar een wil is, is een weg. Als je spijt hebt van je beslissing om het abonnement te beëindigen, of in jouw geval wil je jouw mobiele nummer alsnog over laten nemen door een andere aanbieder, dan kun je voor de einddatum van je contract telefonisch contact met ons opnemen zodat ik je opzegging ongedaan kan maken en jij blij ons kunt blijven, of kunt overstappen met nummerbehoud.

Gaat het in jouw geval om het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers 54 zijn? Dan lukt het ons helaas niet meer om jouw nummer actief te krijgen.. Het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijders 54 zijn, is op 14-10-2017 beëindigd. Mocht het gaan over een ander mobiel nummer, dan hoor ik dat graag van je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi MBt, welkom op het forum! Waar een wil is, is een weg. Als je spijt hebt van je beslissing om het abonnement te beëindigen, of in jouw geval wil je jouw mobiele nummer alsnog over laten nemen door een andere aanbieder, dan kun je voor de einddatum van je contract telefonisch contact met ons opnemen zodat ik je opzegging ongedaan kan maken en jij blij ons kunt blijven, of kunt overstappen met nummerbehoud.

Gaat het in jouw geval om het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers 54 zijn? Dan lukt het ons helaas niet meer om jouw nummer actief te krijgen.. Het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijders 54 zijn, is op 14-10-2017 beëindigd. Mocht het gaan over een ander mobiel nummer, dan hoor ik dat graag van je.
Goedemorgen Angelique

Thnx voor de reactie. Het gaat om een ander nummer. Let wel ik zou het nummer willen houden als PREPAID. Indien dat ook kan hoe moet ik dan handelen. Deadline 15 feb.
Reputatie 6
Badge +8
Ah, dan moet het goed komen MBt. Zou jij het mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum sturen naar het moderator account zodat ik de opzegging kan annuleren voor je? Zelf bieden wij geen prepaidkaarten aan. Je zou nummerbehoud kunnen aanvragen op een prepaidkaart bij bijvoorbeeld T-Mobile of een andere provider die een prepaidkaart kan aanbieden. Let wel op dat wij alsnog een maand opzegtermijn hanteren bij de overstap. Meer informatie over een overstap met nummerbehoud kun je hier lezen.

Reageer