Ik ga in september 3/4 maanden in Suriname stage lopen. Daar krijg ik een simkaart die ik in die periode kan gebruiken. Is het mogelijk om mijn huidige abonnement tijdelijk stop te zetten?
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Charel Weeink
Beste antwoord door Angelique
Bij Ben is het niet mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Wel is het mogelijk om je abonnement te beëindigen. Graag wil ik je wel wijzen op een aantal andere mogelijkheden.
Gezien jouw contracttermijn (maandelijks sim only abonnement) is het mogelijk om via Ik Ben je bel/sms bundel op de laagste mogelijke bundel te zetten. Wanneer je een internetbundel hebt dan kun je deze uitzetten. Op deze manier blijft je nummer actief en betaal je lage abonnementskosten :)
Wanneer je toch je abonnement wilt beëindigen en je mobiele nummer wel wilt behouden, dan wil ik je adviseren om een prepaid simkaart aan te schaffen bij een andere aanbieder. Vervolgens kun je bij de aanbieder aangeven dat je je mobiele nummer wilt behouden.
Besluit je mij mee te nemen op dit avontuur? Dan zitten er nu nog wel kosten verbonden aan het gebruiken van je simkaart in het buitenland. Op deze website lees je daar alles over.