Beantwoord

Kan ik mijn abonnement vroegtijdig opzeggen?

• 26 december 2017
  • 10 reacties
  • 547 keer bekeken

Mijn abonnement 25-06 verlengen en loopt de 25-09 ad. Wat gebeurd er als ik hem nu al zou opzeggen?
icon

Beste antwoord door Angelique 27 december 2017, 11:01

Hoi Lieke, als je eerder zou willen opzeggen dan breekt mijn hart! Ik zou het enorm jammer vinden als je de keuze zou maken om je abonnement te beëindigen bij ons. Hoe komt het dat je dit misschien zou willen?

Bij een vroegtijdige opzegging zullen wij de maandkosten + toestelkrediet in één keer in rekening brengen. Wil je meer informatie over de eventuele kosten, dan raad ik je aan contact op te nemen met de telefonische klantenservice via de optie opzeggen, ze zijn te bereiken op 1200 met via jouw Ben simkaart of 0900-04 01 405.
Bekijk origineel

10 reacties

hoe rekenen jullie de kosten? als ik nu al verleng zijn het nog 3 maanden geloof ik tot ik kan verlengen. rekenen jullie tot daar de kosten of echt tot hij afloopt?
Reputatie 6
Badge +8
Voor nu heel erg graag gedaan, Lieke! Succes met je keuze 😃
Zal ik doen! dankjewel
Reputatie 6
Badge +8
Mocht ik je verder kunnen helpen, geef dan gerust een gil!
okee top!
Reputatie 6
Badge +8
Je hebt de mogelijkheid om tussen alle toestellen te kiezen die wij aanbieden op onze website 🙂
Hoi Lieke, als je eerder zou willen opzeggen dan breekt mijn hart! Ik zou het enorm jammer vinden als je de keuze zou maken om je abonnement te beëindigen bij ons. Hoe komt het dat je dit misschien zou willen?

Bij een vroegtijdige opzegging zullen wij de maandkosten + toestelkrediet in één keer in rekening brengen. Wil je meer informatie over de eventuele kosten, dan raad ik je aan contact op te nemen met de telefonische klantenservice via de optie opzeggen, ze zijn te bereiken op 1200 met via jouw Ben simkaart of 0900-04 01 405.

ja dat wist ik inderdaad.
is het ook zo dat er elke telefoon die jullie hebben kan kiezen of zitten daar weer keuzes bij?
Reputatie 6
Badge +8
Ah, begrijpelijk Lieke. Wist je dat wij ook een vroegtijdige verlenging aanbieden? Door een vroegtijdige verlenging mag je al eerder verlengen dan normaal. Tijdens een vroegtijdige verlenging heb je zelfs de mogelijkheid om een nieuw toestel te bestellen! Meer over een vroegtijdige verlenging en hoe dat in zijn werk gaat lees je door hier te klikken.

Ik wil eerder weg, omdat me telefoon niet meer zo goed bevalt. Begint al wat keuren te krijgen. Voor het te laten maken kan ik een nieuwe bestellen.
Reputatie 6
Badge +8

Reageer