Beantwoord

Mijn abonnement is opeens beëindigd?

• 2 May 2018
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Mijn abbonement is afgelopen en op dit moment kan ik helemaal niet bellen. Dus ik kan Ben ook niet bellen om een ander abbonement te nemen en mijn nummer te behouden. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Ben lijkt mijn account afgesloten te hebben... alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Angelique 3 May 2018, 12:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Mijn abbonement is afgelopen en op dit moment kan ik helemaal niet bellen. Dus ik kan Ben ook niet bellen om een ander abbonement te nemen en mijn nummer te behouden. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? Ben lijkt mijn account afgesloten te hebben... alvast bedankt
Kan je niet je abbo niet verlengen in de BENapp dan?
Heb geen app op mijn telefoon
Reputatie 6
Badge +3
Heb geen app op mijn telefoon
Of via je Ben pagina op internet?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Tjitske, dat is even schrikken! Om te zien hoe het komt dat jij geen gebruik meer kunt maken van je abonnement ben ik het systeem ingedoken. In het systeem kom ik de volgende notitie van 6 december terug:
Klant wil het abonnement opzeggen omdat klant naar het buitenland gaat verhuizen. Het abonnement wordt op 04-04-2018 beëindigd.

Gezien dit verzoek destijds is aangevraagd, is jouw abonnement op 4 april 2018 door ons beëindigd.
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Tjitske, dat is even schrikken! Om te zien hoe het komt dat jij geen gebruik meer kunt maken van je abonnement ben ik het systeem ingedoken. In het systeem kom ik de volgende notitie van 6 december terug:Klant wil het abonnement opzeggen omdat klant naar het buitenland gaat verhuizen. Het abonnement wordt op 04-04-2018 beëindigd.

Gezien dit verzoek destijds is aangevraagd, is jouw abonnement op 4 april 2018 door ons beëindigd.

Dat is wel netjes van Ben, afspraak is afspraak!

Reageer