Beantwoord

Opzeggen

  • 17 August 2021
  • 1 reactie
  • 175 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement opzeggen omdat deze niet goed werkte op vakantie.

Ik probeerde mijn dagpas op mijn vakantie te activeren maar dit kan alleen vanuit nederland :-(

 

Het opzeggen is niet te doen. Heb eerst een half uur aan de telefoon gehangen, maar ik hang altijd op na een half uur omdat dit onmenselijk is.

 

Dan maar via het contactformulier geprobeerd maar deze werkt niet.

 

Mail hebben ze nog niet ontdekt bij Ben dus dat kan ook niet.

 

De chatbot kan me niet doorverbinden met een collega omdat het te druk is.

 

Hoe kan ik op een normale manier mijn abonnement opzeggen.

icon

Beste antwoord door Jolijn 18 August 2021, 12:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @edwarddegraaff,

Jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt met je abonnement bij ons en de opzegging hiervan. 

Onlangs is er een storing geweest waardoor je niet kon inloggen en daardoor via het contactformulier je abonnement niet op kon zeggen. Inmiddels moet dit zijn opgelost. Hierdoor zou het mogelijk moeten zijn om nu wel een opzegging aan te vragen via het contactformulier. Daarnaast kan dit ook nog steeds via het telefoonnummer 0800 ‐ 02 31 263.

Mocht dit niet lukken, kan ik je verder helpen om een verzoek voor de opzegging door te zetten, zodat mijn collega’s van de juiste afdeling dit kunnen verwerken. Zou je mij hiervoor via een PB je 06-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Je kunt dit sturen naar dit profiel.

Reageer