Beantwoord

opzeggen abonnement

  • 13 October 2020
  • 2 reacties
  • 425 keer bekeken

Ik heb 5 dagen geleden mijn abonnement bij Ben opgezegd .Nog steeds heb ik de bevestiging van de opzegging niet gekregen .

icon

Beste antwoord door Jolijn 15 October 2020, 09:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @waterballet11,

Ik kan me voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wil over je opzegging. Hoewel ik via dit kanaal geen opzegging kan verwerken, kijk ik wel graag de status van je opzegging na! Dit duurt namelijk wel lang. Zou je mij via een privébericht in dit profiel je naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in.

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @waterballet11,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb deze voor je nagekeken en ik zie dat mijn collega van de opzegafdeling net je opzegging met een maand opzegtermijn heeft verwerkt! Dat betekent dat je abonnement nog actief zal blijven tot 15 november. Aangezien je al een tijd eerder je opzegging had aangevraagd, zal ik jouw bundelkosten voor 10 dagen vergoeden. Dat betekent dat je volgende maand een bedrag van 3 euro als vergoeding zal zien. Sorry dat het zo lang heeft geduurd.

Mocht je nog andere vragen hebben hierover, sta ik voor je klaar.

Reageer