Beantwoord

Opzeggen en overstappen naar anderen provider

• 11 september 2018
  • 8 reacties
  • 488 keer bekeken

Op het moment dat ik nu bij tele2 een telefoon bestel krijgen jullie dan automatisch een bericht dat mijn abonnement moet worden opgezegd?
icon

Beste antwoord door Wietske 11 september 2018, 16:07

Wat jammer dat je ons overweegt te verlaten, Janpieter! Wanneer je besluit om over te stappen met behoud van jouw telefoonnummer dan regelt de nieuwe provider de gehele overstap en de opzegging van het abonnement bij ons. Houd wel rekening met minimaal een maand opzegtermijn. Je bent in de toekomst natuurlijk weer van harte welkom!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat jammer dat je ons overweegt te verlaten, Janpieter! Wanneer je besluit om over te stappen met behoud van jouw telefoonnummer dan regelt de nieuwe provider de gehele overstap en de opzegging van het abonnement bij ons. Houd wel rekening met minimaal een maand opzegtermijn. Je bent in de toekomst natuurlijk weer van harte welkom!
Bedankt voor de reactie Wietske. Ik kan dus nu de nieuwe telefoon bestellen? En wat bedoel je met een maand opzegtermijn?
Reputatie 5
Badge +12
Klopt, dan regelt Tele2 de verdere opzegging 🙂 Mocht jouw Ben abonnement nog korter dan een maand duren dan dien je rekening te houden met een maand opzegtermijn. Daarmee bedoel ik dat jouw nummer op z'n vroegst over een maand wordt vrijgegeven en het abonnement per dan wordt opgezegd. Eindigt jouw Ben abonnement later dan over een maand? Dan wordt jouw telefoonnummer per die einddatum vrijgegeven.
Ik moet nog een aantal maanden tot mijn abonnement afloopt maar wil het graag afkopen dat is wat ik bedoel. Als ik nu dan bij tele2 nummerbehoud doe krijg ik dan een afkoopsom van jullie ?
Reputatie 5
Badge +12
Ah, dat is inderdaad ook een optie! Hiervoor dienen wij dan wel eerst jouw nummer open te zetten voor vroegtijdige overname. Alles over (vroegtijdig) opzeggen lees je in dit topic. Mocht je willen dat ik je hiermee verder help dan ontvang ik graag in een privébericht jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer. Je kunt mij een bericht sturen via het Moderate account.
Oke ik heb een prive bericht gestuurd
Hallo,
gisteren contact gehad met een ander community lid. Die mijn abonnement vroeger zou stopzetten. Helaas heb ik geen reactie meer gekregen. Zit al een aantal dagen zonder telefoon en wil graag zo snel mogelijk naar een andere provider. En mijn huidige abonnement afbetalen. En het nummer behouden
Reputatie 5
Badge +12
Heb je toevallig gesproken met één van onze SuperUsers Johrick? Hij heeft namelijk geen toegang tot de klantgegevens dus vandaar dat alleen Moderators je hierbij kunnen helpen 🙂 Ik heb inmiddels jouw privébericht ontvangen en de gegevens aangeleverd bij onze Backoffice. Zodra de opzegging is goedgekeurd dan zal je een e-mail ontvangen met verdere instructies. Hierin zal ook worden uitgelegd hoe je op de juiste manier een verzoek tot nummerbehoud kunt indienen bij Tele2 zodat jouw nummer vroegtijdig kan worden overgezet.

Reageer