Beantwoord

Opzeggen van uit het buitenland - geen bevestiging gehad

  • 31 January 2022
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Hallo, beste, 

Ik heb vorige maand vanuit het buitenland mijn abonnement bij Ben.nl opgezegd, omdat ik geëmigreerd ben en niet verwacht binnen nu en drie jaar terug te komen naar Nederland. Ik heb het via de chat geregeld, maar geen bevestigingsmail gekregen. Inmiddels begint de nieuwe maand morgen en ik wil zeker weten dat het ook direct mijn laatste maand is. 

Groeten, 
Bryan

 

icon

Beste antwoord door Shaira 1 February 2022, 13:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @bryanrkraan, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig dat je hier geen terugkoppeling over hebt ontvangen!

Ik kijk graag even met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen versturen met jouw verzoek, naam, telefoonnummer, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je iban nummer?

Reageer