Beantwoord

Opzegging is pas na 25 maanden ipv 24 maanden.

• 6 februari 2018
  • 2 reacties
  • 280 keer bekeken

Beste Ben, begrijp ik het goed dat het contract bij Ben 25 maande loopt ipv 24 maanden. Vreemd mijn contract loopt tot 27-06-2018, vreemd dan zou je zeggen dat ik mijn contract op 27-06-2018 kan opzeggen met een maand van tevoren is 24 maanden. Maar ik begrijp uit jullie voorwaarden dat ik verplicht ben om nog een maand extra te nemen omdat jullie dat zo stellen. Daar ben ik niet mee eens want 24 maanden contract is geen 25 maanden contract die regel is zelf door jullie bepaald en i hoop dat mijn contract daadwerkelijk op 26-06-2018 ten einde is.
icon

Beste antwoord door Rox 7 februari 2018, 08:23

Goedemorgen Frank.T! Wat onwijs balen om te lezen dat je er over nadenkt om jouw Ben abonnement stop te zetten! Hoe komt dat zo? Jij kunt bij Ben vanaf 3 maanden voordat jouw abonnement afloopt de opzegging doorgeven, dit kan telefonisch of via Facebook, Twitter en het contactformulier. Dit zal dan per de einddatum van jouw abonnement gebeuren, omdat jouw abonnement op 28-06-2016 is gestart zal jouw einddatum 27-06-2018 worden, als jij de opzegging na 27-05-2018 aanvraagt dan zal er een maand opzegtermijn worden gehanteerd vanaf het moment dat de opzegging is behandeld, stel jij neemt op 25-07 contact op om jouw abonnement op te zeggen dan zal de einddatum 25-08 zijn.

Jij hebt het dus zelf helemaal in de hand per wanneer jouw Ben abonnement eindigt 😉 Meer informatie over het opzeggen van jouw Ben abonnement lees je in dit topic.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Frank.T! Wat onwijs balen om te lezen dat je er over nadenkt om jouw Ben abonnement stop te zetten! Hoe komt dat zo? Jij kunt bij Ben vanaf 3 maanden voordat jouw abonnement afloopt de opzegging doorgeven, dit kan telefonisch of via Facebook, Twitter en het contactformulier. Dit zal dan per de einddatum van jouw abonnement gebeuren, omdat jouw abonnement op 28-06-2016 is gestart zal jouw einddatum 27-06-2018 worden, als jij de opzegging na 27-05-2018 aanvraagt dan zal er een maand opzegtermijn worden gehanteerd vanaf het moment dat de opzegging is behandeld, stel jij neemt op 25-07 contact op om jouw abonnement op te zeggen dan zal de einddatum 25-08 zijn.

Jij hebt het dus zelf helemaal in de hand per wanneer jouw Ben abonnement eindigt 😉 Meer informatie over het opzeggen van jouw Ben abonnement lees je in dit topic.
Goedemorgen Rox,

Bedankt voor jou reactie, de manier waarop jij schrijft hoe ik mijn abonnement kan opzeggen had ik nog niet zo terug kunnen halen. Maar omdat ik mijn abonnement wil stop zetten heeft meer met omstandigheden van een dubbel abonnement te maken.

Met vriendelijke groet

Reageer