Beantwoord

Overstappen met nummerbehoud op andere naam

• 22 February 2018
  • 3 reacties
  • 1676 keer bekeken

Ik heb voor mijn zoon een abonnement (sim only maandelijks opzegbaar) afgesloten toen hij nog geen 18 was. Nu is hij 19 en wil hij overstappen naar een andere provider. Ik neem aan dat hij daarbij dan het nummer wat hij gebruikt (wat dus op mijn naam staat) op zijn naam kan laten zetten bij zijn nieuwe provider?
Ik kon alleen vinden op de site dat het wel kan als je van een andere provider naar Ben overstapt, en daarom ga ik er vanuit dat het geen probleem is als je overstapt van Ben naar een andere provider. Kunnen jullie dat bevestigen?
icon

Beste antwoord door Angelique 22 February 2018, 13:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Yfka, leuk dat je deze vraag op het forum stelt! Wat gaat de tijd toch snel.. Jammer dat jouw zoon besluit het abonnement bij een andere provider voort te zetten... Wij hopen jou/hem ooit weer te mogen verwelkomen!

Het is geen enkel probleem als het abonnement momenteel op jouw naam staat en jij/je zoon wil overstappen naar een nieuwe provider met nummerbehoud. Bij de nieuwe aanvraag voor een abonnement mag jouw zoon zijn naam worden opgegeven als contractant. Dat het nummer momenteel bij ons onder jouw naam staat, moet voor de nieuwe provider geen enkel probleem zijn.

Bij twijfel kun je het altijd nog even navragen bij de nieuwe provider.
Bedankt voor de snelle reactie, Angelique. Ik zal het aan hem doorgeven dat jullie het jammer vinden, wie weet verandert ie wel van gedachten...... 😛
Reputatie 6
Badge +8
Heel erg graag gedaan! Haha, ik zal alvast duimen 😃

Reageer