Beantwoord

Overstappen van provider

• 12 September 2018
  • 3 reacties
  • 186 keer bekeken

Hallo Ben,

Hoe zit het met het overstappen naar een andere provider als je abonnement nog 9 maanden duurt? Is dit mogelijk en kun je dan je nummer behouden met een andere provider (tmobile)?

Ik gok dat ik het abonnement dan moet afkopen?

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Sylke van der Heide
icon

Beste antwoord door Wietske 12 September 2018, 16:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hai Sylke,

Wat jammer dat je ons overweegt eerder te verlaten 😢 Mocht je dit toch besluiten dan is dit inderdaad ook mogelijk met behoud van jouw eigen telefoonnummer. Je betaalt dan wel in één keer het resterende abonnement en eventuele toestelkrediet af. Hoe het (vroegtijdig) opzeggen precies werkt lees je in dit topic.
Hallo Wietske,

Ik heb de topic gelezen en het is redelijk duidelijk. Ik vraag me nog wel een ding af. Als ik het contactformulier van Ben heb ingevuld voor vroegtijdig opzeggen en nummerbehoud en daarna mijn nieuwe abonnement aanschaf, zit ik dan ook een paar dagen zonder abonnement? Ivm dat mijn nummer aangemeld wordt op een andere provider maar dat dan de sim nog opgestuurd moet worden. Of stopt het Ben abonnement pas als ik mijn nieuwe sim thuis heb ontvangen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Sylke
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Sylke! Jouw abonnement bij Ben wordt pas opgezegd zodra jouw nummer is overgenomen door de nieuwe provider. Je zult dus niet zonder abonnement komen te zitten.

Reageer