Beantwoord

Sim only abonnement annuleren.

• 6 juli 2018
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Ik heb al 2x contact gehad met de klantenservice, die konden mij niet helpen omdat ik niet de contractant ben maar mijn moeder (ligt helaas in het ziekenhuis) en alleen die kan het annuleren.
Nu heb ik de Sim nog niet ontvangen want die is op het verkeerde Huisnr (fout ingevuld) geleverd geworden, helaas hebben de bewoners niks ontvangen.
Ik heb nu via “zelf regelen”gevraagd om de bestelling te annuleren, maar nog geen terugkoppeling gehad.
Nu is vandaag de laatste dag om te annuleren, 2 jarig abonnement.
Wat kan/moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Jill 6 juli 2018, 15:29

Hi Mhoeijmans, jeetje wat ontzettend vervelend dat jouw moeder in het ziekenhuis ligt. Ik kan begrijpen dat je het graag geregeld wilt hebben. Ik zie dat het contactforumulier dat je hebt ingevuld inmiddels in behandeling is genomen. Het abonnmenet is geannuleerd er is hier ook een mail over verstuurd. Mocht je in de toekomst toch een Ben abonnement willen afsluiten dan ben je natuurlijk van harte welkom.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Mhoeijmans, jeetje wat ontzettend vervelend dat jouw moeder in het ziekenhuis ligt. Ik kan begrijpen dat je het graag geregeld wilt hebben. Ik zie dat het contactforumulier dat je hebt ingevuld inmiddels in behandeling is genomen. Het abonnmenet is geannuleerd er is hier ook een mail over verstuurd. Mocht je in de toekomst toch een Ben abonnement willen afsluiten dan ben je natuurlijk van harte welkom.

Reageer