Beantwoord

Sim only omzetten naar abonnement met telefoon

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 1570 keer bekeken

Beste Ben,
Ik heb nu sinds augustus 2017 een sim-only abonnement bij jullie. Nu wil ik graag een telefoon met abonnement bij jullie nemen en op een ander forumbericht gelezen dat dit gewoon kon. Helaas heeft Belsimpel (ook bij ben op hetzelfde nummer) mijn verzoek nu afgewezen om de telefoon te bestellen en nu moet ik het verwerken met ben.
Zou ik hiermee geholpen kunnen worden?

Mvg, Alexander Kuiper
icon

Beste antwoord door Wietske 28 January 2019, 12:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Alexander. Zoals mijn collega aangaf kan de vroegtijdige verlenging enkel via onze website door worden gevoerd. Dit komt omdat Belsimpel geen onderdeel is van Ben, maar de producten aanbied. Je kunt er natuurlijk voor kiezen om alsnog jouw abonnement via hen af te sluiten, echter krijg je dan wel een nieuw telefoonnummer en kan nummerbehoud niet plaats vinden. Dit omdat jouw nummer al onderdeel is van Ben en nummerbehoud altijd plaats moet vinden tussen twee verschillende providers. Ik had je hierin graag geholpen, maar het is technisch niet mogelijk.
Ik zou graag bij jullie rechtstreeks de telefoon bestellen, dit betreft de Huawei Mate 20, alleen zie ik dat jullie deze telefoon niet rechtstreeks via Ben aanbieden. Ik heb nu via Belsimpel een goede deal gekregen en ik zie dat de telefoon vandaag alweer 100 euro duurder is geworden, dus als ik mijn aanvraag annuleer kom ik veel duurder uit dan nu. Dus nu is het een beetje wazig voor mij wat nu de relatie is tussen Ben en Belsimpel. Ik heb nu een abonnement van 8 euro per maand en ik ga naar een abonnement van 25.50 per maand dus dit moet een win=win zijn voor jullie😋.
Ik hoop dat we tot een oplossing komen.

Mvg, Alexander Kuiper
Reputatie 5
Badge +12
Superleuk dat je jouw abonnement bij ons wil verlengen, Alexander! Als ik het goed heb begrepen dan loopt jouw huidige Sim Only abonnement nog langer door dan 24 maanden en wil je graag vroegtijdig verlengen? Je hebt zover ik begrepen heb een nieuw abonnement aangevraagd via Belsimpel? Een vroegtijdige verlenging kan namelijk alleen rechtstreeks bij ons worden aangevraagd. En omdat je al klant bij ons bent is nummerbehoud niet nodig/mogelijk, omdat jouw nummer al bij ons bekend is. Ik raad je daarom aan om de bestelling via Belsimpel te annuleren. Mocht je graag jouw abonnement vroegtijdig willen verlengen dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 1200. Dan helpen mijn collega's je graag verder met de vroegtijdige verlenging.

Reageer