Beantwoord

Simonly annuleren die nog niet ingegaan is

• 5 March 2018
  • 5 reacties
  • 191 keer bekeken

Hallo!

Ik heb een hele poos geleden al een simonly abonnement als verlenging genomen omdat mijn 2 jarige abonnement met telefoon afliep en mijn telefoon nog prima werkte. Nu heb ik echter toch problemen met deze mobiel en wilde ik een nieuwe mobiel met abonnement aanschaffen. Ik kan nergens vinden of en hoe ik dit abonnement alsnog kan annuleren, hij gaat 18 maart in.

Ik hoop dat iemand kan helpen.
Groetjes Anna
icon

Beste antwoord door Rox 6 March 2018, 08:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Anna! Wat supertof dat je hebt besloten om gezellig bij Ben te blijven maar wat onwijs balen dat jouw mobiele telefoon je in de steek heeft gelaten 😞 Ik snap heel goed dat jij zo snel mogelijk weer een goed werkend toestel tot je beschikking wil hebben! De verlenging die jij in december hebt gedaan kan niet meer geannuleerd worden, dit omdat een bestelling enkel binnen 14 dagen geannuleerd kan worden. Dit is de standaard bedenk termijn. Het goede nieuws is dat jij hebt gekozen voor een maand abonnement, dat betekend dat jij vanaf 18 maart complete vrijheid hebt met jouw Ben abonnement. Met andere woorden jij kunt meteen op 18 maart een verlenging aanvragen naar een abonnement met mobiele telefoon!
Maar ik heb nu mijn nieuwe telefoon al betaald, moet ik dat annuleren of kan ik dat laten staan tot de 18e en het dan bevestigen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoe bedoel je Anna? Heb jij los al een nieuwe telefoon aangeschaft?
Ik heb een nieuwe telefoon met een 2 jarig abonnement aangeschaft en al betaald, toen ik een melding kreeg dat mijn verlenging van mijn telefoonnummer al voor een ander abonnement gebruikt werd. Maar dat was omdat ik alweer vergeten was dat dat maandelijks opzegbaar abonnement pas de 18e in gaat. Ik betaal dan per maand even veel als bij mijn vorige abonnement dus dacht dat het al ingegaan was.
Reputatie 7
Badge +7
Hmm heb je deze verlenging via een extern verkooppunt gedaan? Dan kun je het beste even contact met hun opnemen hierover.

Reageer