Beantwoord

Telefoon terugsturen na annulering

• 17 april 2018
  • 1 reactie
  • 175 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Ik moet een verkeerd bestelde telefoon terugsturen naar Ben. Hiervoor heb ik van Ben het volgende adres gekregen: BEN Retourprocedure, t.a.v. Dynafix, Antwoordnummer 10226, 6360 XV Nuth. Op aanraden van BEN dient het pakket verzonden te worden met barcode. Bij aanbieding aan het postkantoor krijg ik de mededeling dat verzending met barcode niet lukt omdat de postcode niet correspondeert met het opgegeven antwoordnummer. Ook verzending als normaal pakket met track & trace is niet mogelijk omdat er geen straat + huisnummer bekend is. Gewoon afgeven aan het postkantoor en maar hopen dat het goed aankomt is ook geen optie, omdat ik dan nooit kan bewijzen dat de telefoon is teruggestuurd. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Rox 17 april 2018, 15:21

Hmm dat is vreemd Aps, dit is toch echt het antwoord nummer van Dynafix wat voor retouren wordt gebruikt. Tot op heden heb ik ook nog niet van een klant vernomen dat het opsturen met barcode niet mogelijk was. Ik heb geen alternatief adres voor je, wellicht dat Dynafix zelf jou hier verder mee kan helpen. Misschien is dit probleem wel bekend bij hun en hebben ze aanvullende instructies hiervoor.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hmm dat is vreemd Aps, dit is toch echt het antwoord nummer van Dynafix wat voor retouren wordt gebruikt. Tot op heden heb ik ook nog niet van een klant vernomen dat het opsturen met barcode niet mogelijk was. Ik heb geen alternatief adres voor je, wellicht dat Dynafix zelf jou hier verder mee kan helpen. Misschien is dit probleem wel bekend bij hun en hebben ze aanvullende instructies hiervoor.

Reageer