Heb een week geleden een simonly en nummerbehoud aangevraagd. Dat ging goed. Todat ik een leuke actie van de Anwb tegen kwam. Kosten stuk lager tov hogere bundels. Abonnement was nog niet ingegaan. Ook 14 dagen bedenktijd . Het omzetten van contract gaat dus niet. Verzoek voor annuleren moeten indienen. Heeft meer dan half uur moeten duren. Mevrouw die dat regelde wel zeer klantvriendelijk maar kon niet veel meer doen dan wat ze mocht/kon.
Omzetten contract moet toch wel in een paar dagen geregeld kunnen worden? Ben een nieuwe verbaasde klant. Rare ervaring
icon
Beste antwoord door Angelique 24 april 2018, 12:16
Bedankt voor het versturen van de gevraagde gegevens. Het 'foutieve' abonnement is zojuist geannuleerd. Voor het abonnement met de ANWB actie heb ik opnieuw nummerbehoud moeten aanvragen bij de huidige provider omdat het verzoek voor nummerbehoud voor het foutieve abonnement was goedgekeurd. Binnen enkele uren zou je een reactie moeten ontvangen op het opnieuw ingediende verzoek voor nummerbehoud. Zodra nummerbehoud is goedgekeurd ontvang je een mailtje van ons. Vanaf die datum mag jij de bijbehorende Ben simkaart (die je hebt gekregen bij de ANWB actie) in gebruik nemen.
Let wel op dat je de juiste Ben simkaart plaatst. Plaats je de Ben simkaart van de geannuleerde bestelling, dan zal deze simkaart niet werken. Het foutieve abonnement met de bijbehorende simkaart mag je vernietigen.
Bekijk origineel