Beantwoord

Twee aangevraagde abonnementen waarvan er één geannuleerd moet worden

• 23 april 2018
  • 12 reacties
  • 270 keer bekeken

Heb een week geleden een simonly en nummerbehoud aangevraagd. Dat ging goed. Todat ik een leuke actie van de Anwb tegen kwam. Kosten stuk lager tov hogere bundels. Abonnement was nog niet ingegaan. Ook 14 dagen bedenktijd . Het omzetten van contract gaat dus niet. Verzoek voor annuleren moeten indienen. Heeft meer dan half uur moeten duren. Mevrouw die dat regelde wel zeer klantvriendelijk maar kon niet veel meer doen dan wat ze mocht/kon.
Omzetten contract moet toch wel in een paar dagen geregeld kunnen worden? Ben een nieuwe verbaasde klant. Rare ervaring
icon

Beste antwoord door Angelique 24 april 2018, 12:16

Bedankt voor het versturen van de gevraagde gegevens. Het 'foutieve' abonnement is zojuist geannuleerd. Voor het abonnement met de ANWB actie heb ik opnieuw nummerbehoud moeten aanvragen bij de huidige provider omdat het verzoek voor nummerbehoud voor het foutieve abonnement was goedgekeurd. Binnen enkele uren zou je een reactie moeten ontvangen op het opnieuw ingediende verzoek voor nummerbehoud. Zodra nummerbehoud is goedgekeurd ontvang je een mailtje van ons. Vanaf die datum mag jij de bijbehorende Ben simkaart (die je hebt gekregen bij de ANWB actie) in gebruik nemen.

Let wel op dat je de juiste Ben simkaart plaatst. Plaats je de Ben simkaart van de geannuleerde bestelling, dan zal deze simkaart niet werken. Het foutieve abonnement met de bijbehorende simkaart mag je vernietigen.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Welke gebruikersnaam gebruik je om in te loggen? Voor de bestelling met de ANWB actie is dit kaatjejuli. Het kan zijn dat jij op dit moment nog geen volledige toegang hebt tot IkBen, dit komt door het goedgekeurde nummerbehoud. Op dit moment valt er nog niks in te zien omdat het abonnement nog niet loopt natuurlijk. Zodra het telefoonnummer is omgezet zal de IkBen pagina ook automatisch gaan werken 🙂
Hallo. Kan gegevens van Contract Anwb nergens vinden in de Ben app? Oude contract gegevens wel? Hoe zit het nu eigenlijk met de verwerking?
Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen dat de simkaart al binnen is. Zodra er meer informatie is over nummerbehoud ontvang je een mailtje van ons. Heb je in de tussentijd vragen, stel ze dan gerust 😃
Hoi. Simkaart van Anwb aanbieding al binnen. Alleen nog op het nummerbehoud wachten. Bij invullen website wel ingangsdatum van 30 april ingevuld. Dus tijd genoeg lijkt me zo.
MVG
Reputatie 6
Badge +8
Er zijn destijds twee bestellingen geplaatst. Bij een bestelling krijg je een klantkaart. Omdat er twee bestellingen zijn gedaan, de een via Ben.nl en de ander via Ben.nl/anwb zijn er twee klantkaarten ontstaan. Het is voor ons niet mogelijk om de gegevens, acties en voorwaarden van de bestellingen zomaar om te wisselen met elkaar, vandaar het verzoek eerst de één te annuleren. De foutieve bestelling is geannuleerd. Dit wil zeggen dat er ook geen incasso's zullen komen voor de geannuleerde bestelling en nummerbehoud niet door zal gaan op die aangevraagde bestelling.

Voor de ANWB bestelling was er ook nummerbehoud aangevraagd. Het verzoek daarvoor was afgewezen omdat er al een verzoek liep, namelijk voor de eerdere bestelling. Nummerbehoud voor de oudere bestelling is geannuleerd en opnieuw aangevraagd voor de ANWB bestelling. Het is nu even afwachten welke reactie er komt vanuit jouw huidige provider over het opnieuw ingediende verzoek. De simkaart bij de ANWB bestelling ontvang je binnen 3-5 werkdagen na het plaatsen van de bestelling.
Bedankt. Simkaart van het Anwbcontract nog niet binnen zal per omgaande wel komen. Begrijp dat het nummerbehoud opnieuw aangevraagd moet worden maar wat ik niet begrijp dat het abonnement niet overgeschreven kan/gaat worden. Scheelt veel tijd en kosten . Ga ervan uit dat de automatische incasso van het geannuleerde contract ( 100 min &1000mb €8 ) ook ingetrokken wordt . Was verrassing voor zoon.

Wacht het verder wel af.
Mvg
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het versturen van de gevraagde gegevens. Het 'foutieve' abonnement is zojuist geannuleerd. Voor het abonnement met de ANWB actie heb ik opnieuw nummerbehoud moeten aanvragen bij de huidige provider omdat het verzoek voor nummerbehoud voor het foutieve abonnement was goedgekeurd. Binnen enkele uren zou je een reactie moeten ontvangen op het opnieuw ingediende verzoek voor nummerbehoud. Zodra nummerbehoud is goedgekeurd ontvang je een mailtje van ons. Vanaf die datum mag jij de bijbehorende Ben simkaart (die je hebt gekregen bij de ANWB actie) in gebruik nemen.

Let wel op dat je de juiste Ben simkaart plaatst. Plaats je de Ben simkaart van de geannuleerde bestelling, dan zal deze simkaart niet werken. Het foutieve abonnement met de bijbehorende simkaart mag je vernietigen.
Wil dat de " oude" simkaart zsm geannuleerd wordt en de " nieuwe" ( ANWB contract ) zsm gaat werken . Moet toch niet al te moeilijk zijn ! Dus graag resultaat op korte termijn . Wacht op reactie . Mvg
Okee gaat lekker dan. Ben nieuwe klant gaat al snel wat mis dan 😞. Telnr van Simkaart of van het nummerbehoud?
Reputatie 6
Badge +8
Dan moet het een en ander anagepast worden. Er loopt momenteel een verzoek om het bestelde ANWB abonnement te annuleren in plaats van het (foutieve) abonnement. Om jou hierbij te helpen wil ik je vragen je mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum te sturen in een privébericht naar het moderator account.
Hoi. Bedankt voor reactie. Contract van 100 min en 1000mb moet uit systeem. Het ( anwb) contract wordt dan het actuele 200 min en 3000mb. Bij anwbcontract ook aanvraag voor nummerbehoud. In mijn opzicht het contract gewoon overschrijven via de zelfde simkaart. Schijnbaar onmogenlijk. Verwacht een snelle verwerking van annuleren en hernieuwde aanvraag. Mvg
Reputatie 6
Badge +8
Hoi LorenzoMarlon, onwijs gezellig dat je ervoor hebt gekozen een Ben abonnement bij ons te nemen! Begrijpelijk als je een nóg goedkopere deal ziet op onze website, je hiervan gebruik wil maken.

Om direct aan de slag te gaan ben ik het systeem ingedoken. In het systeem kom ik momenteel twee abonnementen tegen.

100 min
1000 MB voor 8 euro per maand

en

200 min
3000 MB voor 10 euro per maand (ANWB)

Voor het laatste abonnement staat er een verzoek tot het annuleren. Is dit ook daadwerkelijk de bedoeling?

Reageer