Beantwoord

Vervroegd opzeggen abonnement

• 15 September 2018
  • 3 reacties
  • 197 keer bekeken

Hallo,

een paar dagen geleden heb ik contact gehad dat ik mijn abonnement wil stoppen. Ik heb een mail gekregen dat ik 1 werkdag na dat ik deze mail heb gekregen een nieuwe aanvraag kon doen bij een provider. Dit heb ik dan ook gedaan bij tele2. Ook staat in de mail dat tele2 bij de nieuwe aanvraag moet aangeven dat de klant eerder weg mag. Dit kunnen zei niet doen. En nu word het volgensmij door jullie niet goed gekeurt. Kan dit worden opgelost ?
icon

Beste antwoord door Wietske 17 September 2018, 13:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik heb het meteen voor je nagekeken en zie dat er door de nieuwe provider geen uitzonderingstekst is toegevoegd waardoor de aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen door ons. Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad vandaag via Facebook Messenger en hebt aangegeven te willen overstappen zonder behoud van jouw telefoonnummer. Klopt dat? Dan dient het abonnement namelijk door ons opgezegd te worden. Wil je jouw telefoonnummer toch behouden? Dan dient Tele2 bij hun aanvraag voor nummerbehoud de tekst ; klant mag eerder weg te plaatsen.
Klopt ik stap over zonder nummerbehoud
Reputatie 5
Badge +12
Dat kan natuurlijk ook. Dan dient het Ben abonnement nog wel apart opgezegd te worden. Hiervoor kan je na 1 oktober contact met ons opnemen. Op dit moment lukt de opzegging namelijk nog niet vanwege de bundelwijziging die ingaat vanaf 1 oktober.

Reageer