Beantwoord

Vroegtijdig opzeggen

• 1 juli 2018
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Hoi, ik heb een 24 maanden sim only abonnement en mijn einddatum is 19 september dit jaar. Dat is dus al over 2,5 maand. Alleen mijn mobiel doet het niet goed meer en wil graag een nieuwe telefoon kopen met een abonnement bij een ander (tele2, omdat jullie volgensmij de iphone 8 nog niet aanbieden). Kan ik mijn abonnement eerder opzeggen zodat ik een nieuw mobiel met abonnement kan kopen?
icon

Beste antwoord door Jill 2 juli 2018, 11:46

Hi Lisa, superjammer dat je ons wilt verlaten de iPhone 8 bieden wij inderdaad niet aan. Als je het abonnement wilt opzeggen eerder dan de einddatum van het abonnement dan kun je hier een verzoek voor indienen via onze klantenservice. Als je belt en kiest voor optie opzeggen dan kunnen zij jouw vertellen wat de afkoopsom is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Lisa, superjammer dat je ons wilt verlaten de iPhone 8 bieden wij inderdaad niet aan. Als je het abonnement wilt opzeggen eerder dan de einddatum van het abonnement dan kun je hier een verzoek voor indienen via onze klantenservice. Als je belt en kiest voor optie opzeggen dan kunnen zij jouw vertellen wat de afkoopsom is.

Reageer