Vroegtijdig opzeggen met nummerbehoud

• 14 June 2018
  • 3 reacties
  • 164 keer bekeken

Goedemiddag,
maandag tegen 17.00 uur heb ik met Ausen van Ben gesproken over mijn abonnement. Omdat ik heel slecht bereik heb met Ben heeft zij mij gezegd dat ik met ingang van 30 juni 2018 mijn abonnement kan opzeggen i.p.v. januari 2019. Om mijn nummer mee te kunnen nemen moet ik een bedrag van meer dan 54.00€ betalen. mooi geregeld dacht ik.
Nu blijkt dat Vodafone een aantal keer heeft gevraagd om het nummer over te nemen met ingang van 30 juni maar krijgt te horen dat het pas op 2-1-2019 mag.!!!
Mijn verzoek is nu om te kijken wat er in de gesprekkenlijst staat naar wat Aysen heeft geschreven. En de einddatum terug te zetten naar 30 juni 2018 zodat het overgenomen kan worden door Vodafone en ik weer normaal bereikbaar ben thuis.
Met vriendelijke groet
Janny Cruiming

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi j.cruiming,

Wanneer je niet tevreden bent met het netwerk en het bijbehorende bereik dan is het logisch dat je overweegt om het abonnement op te zeggen. Ik zie dat je hierover telefonisch contact hebt gehad op 11 juni om te bespreken om het contract vroegtijdig af te kopen. Naar aanleiding van dit gesprek is er een aantekening gemaakt voor een akkoord voor deze vroegtijdige opzegging wanneer jouw nieuwe provider contact op zou nemen met een verzoek voor nummerovername. Wij kunnen een vervroegde aanvraag voor nummerbehoud alleen in behandeling nemen wanneer deze door jouw nieuwe provider op de juiste manier is ingediend. Bij een aanvraag voor een vroegtijdige nummerovername hoort namelijk de volgende notitie: '; klant mag eerder weg'. Deze ;-notitie ontbrak bij de eerdere aanvragen van jouw nieuwe provider. Vandaar dat het verzoek voor nummerovername door ons in eerste instantie was afgewezen, gezien het feit dat het abonnement nog loopt t/m 2 januari 2019. Inmiddels is het verzoek wel op de juiste manier ingediend en zal dit door ons in behandeling worden genomen.
Dank jullie wel. Ondertussen is het geregeld 👍🏻
Reputatie 5
Badge +7
Goed om te lezen! Ik wens je een fijne dag.

Reageer