Beantwoord

Vroegtijdig opzeggenn

• 1 juli 2018
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Hoi, ik heb een 24 maanden sim only abonnement en mijn einddatum is 19 september dit jaar. Dat is dus al over 2,5 maand. Alleen mijn mobiel doet het niet goed meer en wil graag een nieuwe telefoon kopen met een abonnement bij een ander (tele2, omdat jullie volgensmij de iphone 8 nog niet aanbieden). Kan ik mijn abonnement eerder opzeggen zodat ik een nieuw mobiel met abonnement kan kopen?? En wat zijn de kosten als ik het 2 maanden eerder wil opzeggen?
icon

Beste antwoord door Jill 2 juli 2018, 11:58

Hi Lisa, superjammer dat je ons wilt verlaten. De iPhone 8 bieden wij inderdaad niet aan. Als je het abonnement eerder wilt laten beëindigen dan betaal je de kosten af voor het abonnement tot de einddatum. Je kunt hiervoor een verzoek indienen via onze opzeglijn. Zij kunnen je het bedrag voor je berekeken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Lisa, superjammer dat je ons wilt verlaten. De iPhone 8 bieden wij inderdaad niet aan. Als je het abonnement eerder wilt laten beëindigen dan betaal je de kosten af voor het abonnement tot de einddatum. Je kunt hiervoor een verzoek indienen via onze opzeglijn. Zij kunnen je het bedrag voor je berekeken.

Reageer