Beantwoord

Waarom geen bevestiging per mail van annulering?

• 19 mei 2018
  • 13 reacties
  • 144 keer bekeken

Gisterenochtend vroeg heb ik mijn abonnement telefonisch geannuleerd (refurbished iphone 6 die ik heb ontvangen functioneert niet goed) maar ik heb geen bevestiging hiervan gekregen per mail en ook als ik inlog op mijn ben staat dit abonnement nog op actief terwijlaan de telefoon werd gezegd dat ik weer terug was naar mijn sim only abonnement. Nu zijn jullie dinsdag pas weer telefonisch te bereiken. Ik wil heel graag even zwart op wit zien dat mijn nieuwe abonnement inderdaad geannuleerd is! Ik zou ook een mail krijgen met adres waar ik telefoon heenmoet sturen, ook niet gehad, ook niet in spam.
icon

Beste antwoord door Rox 22 mei 2018, 10:16

Hoi marissa.lyanne.kok, wat onwijs jammer dat het door jou ontvangen toestel niet goed werkt 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt! De bevestiging van de annulering ontvang je pas zodra het toestel retour is ontvangen. Ik zie dat de retour op 18-05 om 17:15 is aangemeld. Jij had toen meteen een email moeten ontvangen. Ik heb de email zojuist nogmaals handmatig naar je verstuurd.

Ik zie dat jij de 19e ook een contact formulier hebt ingevuld met de zelfde vraag, omdat ik jou via dit kanaal verder helpt heb ik het contact formulier afgesloten.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi marissa.lyanne.kok, wat onwijs jammer dat het door jou ontvangen toestel niet goed werkt 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt! De bevestiging van de annulering ontvang je pas zodra het toestel retour is ontvangen. Ik zie dat de retour op 18-05 om 17:15 is aangemeld. Jij had toen meteen een email moeten ontvangen. Ik heb de email zojuist nogmaals handmatig naar je verstuurd.

Ik zie dat jij de 19e ook een contact formulier hebt ingevuld met de zelfde vraag, omdat ik jou via dit kanaal verder helpt heb ik het contact formulier afgesloten.
Beste Rox, ik heb de mail nog steeds niet ontvangen, alleen een factuurnotificatie van de maand april. Heb je de mail naar mijn gmail gestuurd of naar ggzingeest? Bij beide mailadressen staat het ook niet in mijn spam/ongewenste e-mail.

Groet Marissa
Reputatie 7
Badge +7
Hmm dat is vreemd, ik heb hem echt net verstuurd, heb jij no-reply@ben.nl en no_reply@ben.nl toegevoegd staan aan je contacten? Ik heb de email verstuurd naar het adres wat bij ons bekend is, welk email adres dat is kun jij inzien op jouw IkBen pagina. De inhoud van de email is:

Hallo Marissa,

Ik heb je verzoek voor het retourneren van je mobiele telefoon bij Dynafix aangemeld. In deze mail leg ik je graag uit wat de volgende stappen zijn.
Binnen 7 dagen nadat de mobiele telefoon is aangemeld, moet je deze samen met de aankoopbon en in een ongeschonden en ongebruikte doos per post opsturen naar:

BEN Retourprocedure
t.a.v. Dynafix
Antwoordnummer 10226
6360 XV Nuth

Omdat je zelf verantwoordelijk bent voor de aankomst van de mobiele telefoon, raad ik je aan om het pakket met barcode te versturen.

Ik wens je een fijne dag toe!
oke bedankt, ik heb de no-reply mailadressen nu toegevoegd aan mijn contacten bij beide mailadressen, wel vreemd dat de factuurnotificaties wel gewoon aankomen dan. Mail nog steeds niet kunnen achterhalen, ik denk dat mijn werkgever het blokkeert. Kun je het nog 1 keer proberen?
En als de telefoon er nu net niet binnen 7 dagen is, heb ik dan een probleem? Ik ben vandaag de hele dag aan het werk, kan 'm pas morgen opsturen.
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb de email nogmaals verstuurd Marissa 🙂
Bedankt, het komt helaas nog steeds niet aan. Ik heb mijn werkmail nu gewijzigd in mijn gmail, in de hoop dat het dan beter gaat met mails van jullie. Nu staat het telefoonnummer van mijn dochter ook al gekoppeld aan dat mailadres dus ik hoop dat dit kan (2 Ben accounts aan één mailadres). Groet Marissa
Reputatie 7
Badge +7
Dat is geen probleem Marissa! 🙂 Wel raad ik je aan om bij deze mail ook onze email adressen aan je contacten toe te voegen.
Hoi, ik heb gezien dat mijn pakket ( de iphone 6) vorige week donderdag is aangekomen bij Dynafix. Ik heb nog steeds geen mail van jullie gezien waarin bevestigd wordt dat mijn abonnement nu inderdaad is geannuleerd. Ook moet ik de 72 euro aanbetaling voor de telefoon nog terugkrijgen. Kunnen jullie mij informeren over het vervolg, zeker omdat ik er niet op durf te vertrouwen dat jullie mails wel aankomen? Groet Marissa
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Marissa, zodra de mobiele telefoon retour is bij Dynafix zal de bestelling definitief worden geannuleerd. Dit kan 3-5 werkdagen in beslag nemen. Zodra dit is gebeurt ontvang je een bevestiging van ons. Indien je voor een eenmalige eenmalige toestelbetaling hebt gekozen bij de aflevering van het abonnement dan wordt het betaalde bedrag binnen 30 dagen nadat de annulering is doorgevoerd teruggestort op het bij Ben bekende rekeningnummer.

Heb je aan het einde van de week nog niets vernomen, trek dan even aan de bel!
Beste Angelique of collega, ik heb nog steeds niks gehoord van jullie over de telefoon die ik retour heb gestuurd. Kun je checken of er wel al een mail is verstuurd? Ik heb alleen in mijn werkmail de factuur van de telefoon ontvangen (terwijl ik net alles had aangepast naar mijn gmail) maar geen bevestiging dat de telefoon retour is ontvangen of dat mijn abonnement nu geannuleerd is. Groet Marissa
Reputatie 5
Badge +7
Hi Marissa, ik zie dat je hier gister ook telefonisch contact over hebt gehad. De verlenging is geannuleerd, je krijgt hier ook nog een bevestiging over. Het bedrag dat je hebt betaald wordt zo snel mogelijk teruggestort op jouw rekening.
Ik heb gisteren helemaal geen telefonisch contact gehad? Ik heb vorige week hierover een bericht geplaatst op het forum, en ik moest het melden als ik eind van de week (dus vorige week) nog niks had gehoord, want dat had inmiddels wel gemoeten. De telefoon is inmiddels 2 weken geleden aangekomen bij Dynafix, dat is iets meer dan de 3-5 werkdagen waarbinnen ik een reactie had moeten krijgen.
Reputatie 5
Badge +12
Sorry voor de ontstane verwarring Marissa! Het klopt inderdaad dat er gisteren geen telefonisch contact is geweest vanuit jou. Ik wilde je nog even laten weten dat de financiële afdeling er volop mee bezig is. Er staat een termijn tot 30 dagen voor waarbinnen je het geld op de rekening kunt verwachten. Geen zorgen dus! We zijn er nog volop mee bezig.

Reageer