Gisterenochtend vroeg heb ik mijn abonnement telefonisch geannuleerd (refurbished iphone 6 die ik heb ontvangen functioneert niet goed) maar ik heb geen bevestiging hiervan gekregen per mail en ook als ik inlog op mijn ben staat dit abonnement nog op actief terwijlaan de telefoon werd gezegd dat ik weer terug was naar mijn sim only abonnement. Nu zijn jullie dinsdag pas weer telefonisch te bereiken. Ik wil heel graag even zwart op wit zien dat mijn nieuwe abonnement inderdaad geannuleerd is! Ik zou ook een mail krijgen met adres waar ik telefoon heenmoet sturen, ook niet gehad, ook niet in spam.
icon
Beste antwoord door Rox 22 mei 2018, 10:16
Hoi marissa.lyanne.kok, wat onwijs jammer dat het door jou ontvangen toestel niet goed werkt 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt! De bevestiging van de annulering ontvang je pas zodra het toestel retour is ontvangen. Ik zie dat de retour op 18-05 om 17:15 is aangemeld. Jij had toen meteen een email moeten ontvangen. Ik heb de email zojuist nogmaals handmatig naar je verstuurd.
Ik zie dat jij de 19e ook een contact formulier hebt ingevuld met de zelfde vraag, omdat ik jou via dit kanaal verder helpt heb ik het contact formulier afgesloten.
Bekijk origineel