0900 diensten blokkeren

• 8 juni 2018
  • 12 reacties
  • 123 keer bekeken

Elke maand komen onverwachts kosten bij
hoe kan ik 0900 nummers blokkeren

12 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi iKram87,

0900 nummers kunnen worden geblokkeerd via de klantenservice, als een moderator langs dit topic komt kan zij dat voor jou in orde maken ;)

Ik wens je nog een fijne avond toe!
Hi Johrick

kun het voor mij misschien regelen dat 0900 wordt geblokkeerd klantenservice is meestal lang wachten tijden

groetjes ikram87
Reputatie 5
Badge +1
Hi IKram87,

Hoewel ik veel van Ben afweet ben ik helaas geen medewerker van Ben. Als je afwacht komt een medewerker van Ben vanzelf langs bij je topic om de 0900 nummers voor jou te blokkeren 😉

Het gaat goed komen! Geloof me.

Ik wens je nog een fijne avond en alvast een fijn weekend toe!
Reputatie 5
Badge +12
Goedemorgen Ikram!

Ik kan inderdaad de blokkade op het bellen naar alle 0900-nummers voor je plaatsen. Dat heb ik bij deze voor je gedaan 🙂 Wanneer je je toestel hebt herstart dan is de blokkade ook actief op jouw simkaart.
Goedenavond Wietske,

ik heb mijn mobile uit en aan gedaan had geprobeerd naar 0900 te bellen blijkt dat het nog over gaat ik denk 0900 is nog niet geblokkeerd
Reputatie 5
Badge +7
Goedenavond Wietske,

ik heb mijn mobile uit en aan gedaan had geprobeerd naar 0900 te bellen blijkt dat het nog over gaat ik denk 0900 is nog niet geblokkeerd

Hi Ikram87, ik zie dat de blokkade niet helemaal goed geplaatst was. Nu staat hij er goed op. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan zijn 0900 diensten geblokkeerd.
Goedenavond

elke maand komen extra kosten bij staat buiten bundel terwijl ik onbeperkt bellen hebben ik heb echt geen idee hoe die extra kosten komen
kan mij iemand helpen om te chaken hoe dat komt
alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +7
Hi Irkram, dat kijk ik graag voor je na. Ik wil je alleen graag in verband met de nieuwe privacywetgeving om toestemming vragen zodat ik de factuur kan inzien.
goede morgen Jill

ik geef je wel toestemming ik wil graag weten hoe komt die extra kosten
Reputatie 5
Badge +7
Dankjewel! ik zie dat de extra kosten zijn gekomen door herinneringskosten van 15 euro doordat de factuur niet op tijd betaald was.
Goede middag

mijn contract loopt tot 26-10 als ik het niet verleng gaat automatisch beëindigen of moet ik het zelf doen.
Reputatie 5
Badge +12
Wat jammer dat je overweegt om jouw abonnement bij ons op te zeggen, Ikram! Na de vaste periode van 24 maanden gaat het abonnement automatisch over in een maandelijks opzegbaar sim only abonnement. Mocht je toch besluiten om je Ben abonnement hierna niet voort te zetten dan lees je in dit topic alles over opzeggen.

Reageer