Beantwoord

0900 nummers geblokkeerd

• 18 mei 2018
  • 2 reacties
  • 240 keer bekeken

de 0900 nummers zijn geblokkeerd op mijn simonly abonnement terwijl er al meerdere facturen betaald zijn. Beetje vervelend als je de huisartsenpost moet hebben met een 0900 nummer. Graag zoe snel mogelijk herstellen.
icon

Beste antwoord door Rox 22 mei 2018, 08:47

Goedemorgen wgm.swinkels! Ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt dat het bellen naar service nummers nog is geblokkeerd als jij al meer dan 2 facturen hebt betaald. Ik ben meteen het systeem ingedoken en ik zie vanuit hier geen blokkade terug, jij zou dus naar deze nummers moeten kunnen bellen. Ik wil je aanraden om de stappen in dit topic te doorlopen om dit probleem om te lossen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Erg vervelend dat de blokkades niet automatisch verwijderd zijn, als je al meer dan 2 facturen betaald hebt. De Ben-moderators gaan dit voor je in orde maken.
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen wgm.swinkels! Ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt dat het bellen naar service nummers nog is geblokkeerd als jij al meer dan 2 facturen hebt betaald. Ik ben meteen het systeem ingedoken en ik zie vanuit hier geen blokkade terug, jij zou dus naar deze nummers moeten kunnen bellen. Ik wil je aanraden om de stappen in dit topic te doorlopen om dit probleem om te lossen.

Reageer