Beantwoord

0900 nummers geblokkeerd

• 16 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Beste medewerkers van BEN, zou de blokkade op 0900 nummers van mijn toestel afgehaald kunnen worden?
Mvg,

Daniël
icon

Beste antwoord door Jill 16 oktober 2018, 12:53

Hi Daniel, dat kan zeker! Ik heb de blokkade verwijderd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kun je gebruik maken van het bellen naar 0900 nummers.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Daniel, dat kan zeker! Ik heb de blokkade verwijderd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kun je gebruik maken van het bellen naar 0900 nummers.
Beste medewerkers van BEN, zou de blokkade op 0900 nummers van mijn toestel afgehaald kunnen worden?
Mvg,

Daniël

Zok dat bij mij ook Kunnen?
Reputatie 5
Badge +9
Mvg,

Daniël

Zok dat bij mij ook Kunnen?

Jouw instellingen stonden al goed, maar ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of het gelukt is. 🙂
Hallo zou de blokkade van 0900 nummers er af mogen
Reputatie 5
Badge +12
Jazeker, Dominique! Hiervoor heb ik eerst jouw gegevens nodig. Zou je mij via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer?
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw privébericht inmiddels ontvangen, bedankt 🙂 De blokkade op premiumdiensten is verwijderd. Als je alleen nog jouw toestel wil herstarten dan werkt het weer.

Reageer