Beantwoord

Afgewezen nummerbehoud

  • 6 January 2019
  • 3 reacties
  • 228 keer bekeken

Nummerbehoud is weer afgewezen. Tele2 zegt dat mijn instellingen nu in orde zijn en dat de aanvraag nu wel wordt goedgekeurd. Maar ik lees nog steeds dat het afgewezen is. Ik stel voor de vorige aanvraag annuleren en opnieuw een aanvraag voor nummerbehoud bij tele2 indienen.
Graag z.s.m. want op 12 januari loopt mijn abonnement bij Tele2 af en die bij Ben in.

Elja Talens 06[Edit: telefoonnummer verwijderd]
ICC 8931162111707567399
icon

Beste antwoord door Wietske 7 January 2019, 15:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
[h4]Hoi etalens0, goed dat je hierover contact opneemt! Ik heb voor je nagekeken wat de reden is van de afwijzing en zie dat Tele2 heeft aangegeven dat er al een aanvraag voor nummerbehoud loopt. Heb je al contact hierover opgenomen met Tele2? Wij kunnen namelijk niet nagaan waarvandaan de andere aanvraag komt. Overigens is het goed om te weten dat Tele2 jouw van hun diensten blijft voorzien totdat wij het nummer van hun overnemen (tenzij je zelf het abonnement bij hun hebt opgezegd natuurlijk) 🙂
Hallo Wietske,
Ik heb met Tele2 gebeld en ik kreeg als antwoord dat de eerste aanvraag is goedgekeurd.
De tweede is uiteraard afgewezen.
Het zit zo:
Ik had eerst een abonnement afgesloten rechtstreeks bij Ben.
Maar ik besloot (dezelfde dag nog) een nieuw toestel aan te schaffen. Helaas kon Ben dit toestel (Samsung S9) niet leveren. Ik heb toen mijn bestelling geannuleerd en opnieuw een abonnement afgesloten bij Ben via Belsimpel.
Er is dus twee keer nummerbehoud aangevraagd.
Dat is misschien geen probleem alleen wil ik zeker weten dat ik mijn nummer nog heb a.s. vrijdag want dan gaat mijn abonnement bij Ben in. Overigens heb ik van Ben 2 simkaarten ontvangen met een tijdelijk nummer waarvan er 1 op 11 januari wordt geactiveerd. Zal ik die dan maar gewoon gaan gebruiken? Hopelijk wordt mijn eigen nummer hier dan aan gekoppeld.
Vriendelijke groet
Elja Talens
[Edit: telefoonnummer verwijderd]
Reputatie 5
Badge +12
Bedankt voor de update vanuit Tele2! Dat verklaart inderdaad een hele hoop 🙂 Ik ben dieper voor je de systemen ingedoken en heb de oorzaak inmiddels kunnen achterhalen: de oorspronkelijke aanvraag voor nummerbehoud die bij de eerste bestelling hoorde was, ondanks de annulering, nog wel doorgelopen. Vandaar dat de daaropvolgende aanvragen werden afgewezen. Ik heb het eerste verzoek voor je verwijderd en een nieuwe aanvraag voor je ingediend bij de juiste bestelling. En goed nieuws, deze aanvraag is goedgekeurd. Overmorgen wordt jouw nummer naar ons overgezet 🎉 Je ontvangt een e-mail wanneer het zover is en dan kan je de blauwe Ben simkaart gaan plaatsen. Ik wens je alvast enorm veel plezier toe met jouw Ben abonnement!

Reageer