Beantwoord

Alleen maar onbekend nummer bij inkomende gesprekken

• 11 juni 2018
  • 8 reacties
  • 87 keer bekeken

Momenteel toont mijn foon alle inkomende gesprekken als onbekend, ook als de beller in mijn contactenlijst staat. Voor mijn verlenging dd 3 juni werkte nummerherkenning nog prima. afgelopen vrijdag heb ik ks gebeld. medewerker heeft de blokkade voor nummerweergave in het systeem opgeheven. helaas heeft dit niet geholpen!
icon

Beste antwoord door Wietske 11 juni 2018, 14:02

Hoi Hamit!

Zo wordt gebeld worden inderdaad wel een hele verrassing 😃 Het is natuurlijk veel handiger als je ook van tevoren weet wie je precies belt. Ik zie dat er afgelopen vrijdag telefonisch contact is geweest over jouw voicemailinstellingen. Ik heb nu de instellingen voor nummerweergave op jouw simkaart via het netwerk een reset gegeven. Wanneer je jouw toestel herstart dan is de nummerweergave weer zoals het hoort te zijn, dus volgens jouw contactenlijst.
Bekijk origineel

8 reacties

lees in het forum dat dit een veel voorkomend probleem is. simkaart in ander toestel doet het ook niet.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Hamit!

Zo wordt gebeld worden inderdaad wel een hele verrassing 😃 Het is natuurlijk veel handiger als je ook van tevoren weet wie je precies belt. Ik zie dat er afgelopen vrijdag telefonisch contact is geweest over jouw voicemailinstellingen. Ik heb nu de instellingen voor nummerweergave op jouw simkaart via het netwerk een reset gegeven. Wanneer je jouw toestel herstart dan is de nummerweergave weer zoals het hoort te zijn, dus volgens jouw contactenlijst.
Beste Wietske,

Het is deze keer gelukt. Nummerwergave doet het weer. Dankjewel!
Reputatie 5
Badge +12
Aah top! Dan kan je nu in elk geval weer zien wie jou belt haha 😃 Ik wens je voor nu een hele fijne dag toe en mocht je nog vragen hebben dan ben je natuurlijk weer van harte welkom op de Ben Community.
Ik momenteel hetzelfde probleem als Hamit, dat ook bekende nummers als onbekend worden aangegeven. In andere topics en deze zag ik dat dit opgelost kan worden door de instellingen voor nummerweergave op mijn simkaart via het netwerk een reset te geven. Is het mogelijk dat jullie dit ook voor mij doen?

P.s. Als ik Firefox als browser gebruik, doet jullie website het niet. De pagina komt heel even in beeld, maar vervolgens krijg ik een wit scherm. Momenteel gebruik ik Chrome, en daarin werkt hij prima.
Reputatie 5
Badge +12
Ik momenteel hetzelfde probleem als Hamit, dat ook bekende nummers als onbekend worden aangegeven. In andere topics en deze zag ik dat dit opgelost kan worden door de instellingen voor nummerweergave op mijn simkaart via het netwerk een reset te geven. Is het mogelijk dat jullie dit ook voor mij doen?

P.s. Als ik Firefox als browser gebruik, doet jullie website het niet. De pagina komt heel even in beeld, maar vervolgens krijg ik een wit scherm. Momenteel gebruik ik Chrome, en daarin werkt hij prima.

Goed dat je hierover een berichtje stuurt! Ik heb ook jouw simkaart een reset gegeven. Wanneer je je toestel herstart dan zou het probleem weer verholpen moeten zijn 🙂

Wat vreemd dat de website niet wil weergeven in Firefox! Ik heb het zelf zojuist nog even getest maar bij mij werkt alles wel. Zou je eens de cookies en/of internetgeschiedenis willen verwijderen?
Beste Wietske,

Beide problemen zijn verholpen, bedankt!
Reputatie 5
Badge +7
Ah superfijn! Graag gedaan namens mijn collega, Wietske! Ik wens je een fijne dag.

Reageer