[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers

  • 12 October 2018
  • 94 reacties
  • 5889 keer bekeken
[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers
Reputatie 3
Badge +2

Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartsenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.


94 reacties

Hallo, ik wil graag 0900 nummers kunnen bellen. Ik vind het verder een beetje raar dat dit standaard geblokkeerd is en dat ik daarvan niet op de hoogte ben, gister moest ik de huisartsenpost bellen op het noodnummer en dat kon niet. Gelukkig was er iemand anders aanwezig wiens telefoon het wél kon, maar wat als ik alleen was geweest?
Reputatie 5
Badge +12
Hallo, ik wil graag 0900 nummers kunnen bellen. Ik vind het verder een beetje raar dat dit standaard geblokkeerd is en dat ik daarvan niet op de hoogte ben, gister moest ik de huisartsenpost bellen op het noodnummer en dat kon niet. Gelukkig was er iemand anders aanwezig wiens telefoon het wél kon, maar wat als ik alleen was geweest?

Hoi Riekedo, het klopt inderdaad dat er nu nog standaard een blokkade staat op deze dienst. Ik kan deze echter wel direct voor je verwijderen en dat heb ik dan ook bij deze voor je gedaan. Als je nu jouw toestel herstart dan hoort de premium-dienst weer te werken.
Bedankt voor het deblokkeren. Ik blijft het heel raar vinden dat die blokkade niet aan mij gemeld is toen ik over ben gestapt naar Ben.
ik kan ook niet naar 0900 nummers bellen
Reputatie 5
Badge +7
ik kan ook niet naar 0900 nummers bellen

Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kun je bellen naar 0900 nummers.
ik kan niet naar 0900 nummers bellen
Ik wil ook graag 0900 nummers kunnen bellen maar helaas ook ik ben geblokkeerd BEN.
Reputatie 3
Badge +2
ik kan niet naar 0900 nummers bellen

Goedemorgen Jasper! Ik wil graag de blokkade voor je verwijderen. Kan je mij hiervoor in een privébericht je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer doorgeven?
Reputatie 3
Badge +2
Ik wil ook graag 0900 nummers kunnen bellen maar helaas ook ik ben geblokkeerd BEN.

Goedemorgen Jan! Ik heb zojuist je simkaart gereset zodat je weer naar 0900 nummers kunt bellen. Kan je hiervoor je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart? Laat mij weten of dit heeft geholpen 🙂
Goedemorgen,
Zou de blokkade voor het bellen naar een 0900 nummer bij mij ook verwijderd kunnen worden?
Met vriendelijke groet Claudia
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen,
Zou de blokkade voor het bellen naar een 0900 nummer bij mij ook verwijderd kunnen worden?
Met vriendelijke groet Claudia


Goedemorgen Claudia, ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Vergeet je niet je toestel opnieuw op te starten? 🙂
Reputatie 2
Protip: Via je telefoon kun je ook kijken of er bepaalde blokkades zijn via wat men noemt "netwerkcodes". Met deze codes kun je verschillende dingen doen zoals doorschakelen, blokkeren van verschillende typen inkomende en uitgaande oproepen, doorschakelingen instellen en nog meer. Dit is uiteindelijk meer een handige optie voor de kenners dan voor iedereen omdat je ook wanneer je er op ondoordachte wijze gebruik van maakt, bijvoorbeeld alle inkomende oproepen kan blokkeren.

De code die ik zelf heb kunnen vinden online, om de status van blokkeringen van uitgaande oproepen via het netwerk op te vragen is *#33# . Deze code bel je dan en dan krijg je direct via je telefoon een netwerkbericht me basale informatie.

Nogmaals; ga hier niet meer experimenteren dit kan voor problemen zorgen!
Hallo goedemiddag, bij mij staan 0900 nummers ook geblokkeerd, dit zou ik graag gewijzigd zien.
Bij voorbaat dank!
Reputatie 5
Badge +12
Hallo goedemiddag, bij mij staan 0900 nummers ook geblokkeerd, dit zou ik graag gewijzigd zien.
Bij voorbaat dank!


Ik heb de blokkade bij deze voor je verwijderd, Daniel! Je hoeft enkel nog maar jouw toestel te herstarten.
Goedemorgen Ben! Ook ik zou graag willen dat de blokkade voor 0900 nummers verwijderd wordt. Bedankt!
Reputatie 5
Badge +12
Goedemorgen Ben! Ook ik zou graag willen dat de blokkade voor 0900 nummers verwijderd wordt. Bedankt!

Dat is bij deze voor je geregeld, Tim! Na het herstarten van jouw toestel is de wijziging ook overgebracht op de simkaart 🙂
goedemorgen!
ook ik wil graag dat de blokkade van 0900 nrs opgeheven wordt. Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +7
goedemorgen!
ook ik wil graag dat de blokkade van 0900 nrs opgeheven wordt. Alvast bedankt!


Hi Heidi, ik zie geen blokkade op het bellen naar 0900 nummers op jouw telefoonnummer. Heb je al geprobeerd om jouw telefoon even helemaal uit/aan te zetten?
Goedemorgen,

Hoe kan ik mijn 0900 nummers activeren en ik kan ook niet naar het buitenland bellen.
Krijg alleen te horen dat dat niet mogelijk is
Groeten,
André
Goedemiddag,
ik krijg ook een melding dat het niet toegestaan is om te bellen naar een 0900-nummer.
Kan dit verholpen worden?
Dankjewel!
Reputatie 5
Badge +12
Goedemiddag,
ik krijg ook een melding dat het niet toegestaan is om te bellen naar een 0900-nummer.
Kan dit verholpen worden?
Dankjewel!


Ja hoor, dat kan geregeld worden! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Herstart je alleen nog jouw telefoon zodat de wijziging ook kan worden overgebracht op de simkaart?
Reputatie 5
Badge +12
Goedemorgen,

Hoe kan ik mijn 0900 nummers activeren en ik kan ook niet naar het buitenland bellen.
Krijg alleen te horen dat dat niet mogelijk is
Groeten,
André


Hoi André, ik heb de blokkade op premium diensten bij deze voor je verwijderd! Na het herstarten van jouw toestel staat de wijziging ook op jouw simkaart.
Goeiemiddag ,

ik krijg te horen dat het niet
mogelijk is om te bellen naar 0900 nummers
hoe komt dat

Mvg
Teuna
Reputatie 5
Badge +9
Hi Teuna. Dat is niet de bedoeling. Ik zie inderdaad dat er een blokkade actief is op het netwerk. Ik heb deze meteen voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten en dan kun je optimaal gebruik maken van jouw abonnement. Laat me even weten of dit gewerkt heeft!
Hi Romy

ik heb nog steeds het zelfde situatie , ik kan nog steeds niet bellen naar servicenummers en etc. Kun je mij daar snel mee bij helpen , want ik werk als vrijwilliger en moet vaak bellen naar de belastingdienst. Ik heb 2 sim only bij jullie kun je ze allebei opheffen aub met de nummers 06xxxxxx64 en 06xxxxxx54.

Mvg

Teuna

Reageer