[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers

  • 12 October 2018
  • 94 reacties
  • 5890 keer bekeken
[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers
Reputatie 3
Badge +2

Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartsenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.


94 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Teuna, dan kan ik begrijpen dat je de blokkade er zo snel mogelijk vanaf wilt hebben. Ik heb hem voor je verwijderd op het nummer dat eindigt op 54. Als je de telefoon opnieuw opstart dan zou het voor dat nummer moeten werken. Met het andere nummer zijn er wat problemen met de 0900 blokkade ik ga hier naar laten kijken. Sorry voor het ongemak.
hey jill

het bellen naar 0900 nummers werkt nog steeds niet kun je me aub snel helpen .

mvg

teuna
En naar welke 0900 nummers kan ik bellen ??
Ik heb eveneens een blokkade op servicenummers welke ik graag verwijderd zie.
Kan dit zal geregeld worden?
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Kun je mij een privé bericht versturen met jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum?
Hi, ik zou graag willen bellen naar 0900 nummers.
zou u de blokkade voor mij weg willen halen?

mvgr Danny
Reputatie 5
Badge +12
Hi, ik zou graag willen bellen naar 0900 nummers.
zou u de blokkade voor mij weg willen halen?

mvgr Danny


Jahoor, dat kan worden geregeld! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Zou je alleen nog jouw telefoon willen herstarten?
Ga ik doen!
Graag wil ik ook naar 0900nummers kunnen bellen. Aangezien de politie dat ook heeft, wil ik wil altijd iemand kunnen bereiken.
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft!
Hi! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft!

Dankjewel, heb het net even geprobeerd en kan de huisartsenpost bellen in ieder geval 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen! Ik wens je een fijne dag. 🙂
Goedemorgen,

Zou de blokkade voor het bellen naar een 0900 nummer bij mij verwijderd kunnen worden?
Alvast bedankt.

Met vriendelijk groet,
Yannick
Reputatie 5
Badge +9
Hi Yannick. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gezocht via de chat en dat mijn collega voor jou de blokkade heeft verwijderd. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag. Ik wens je alvast een fijn weekend toe!
Hallo allemaal,ik kan helaas ook geen enkel service, 0900 of 0906 nummer bellen, ook sms diensten werken niet. Ik ben echt net lid van Ben en wil dit graag werkend krijgen! had de chat al gevraagd maar dat werkte niet. Kan iemand helpen?
thanks!!!
Hii, ik kan geen enkel 0900/0906 etc nummer bellen,en geen sms diensten gebruiken? de blokkade is eraf gehaald door de klantenservice maar het werkt nog steeds niet.
Kan iemand mij helpen? 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Ik wil je graag verder helpen in dit topic, Sirius.
Goedenavond,
ik krijg ook een melding dat het niet toegestaan is om te bellen naar een 0900-nummmers
Kan dit verholpen worden?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.
Hey,

Ik kan momenteel ook geen service nummers bellen en zou de blokkade er graag van af hebben.

Groeten,

Tjerry
Reputatie 5
Badge +9
Hi Tjerry. Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is.
Good day. How can I unblock calls to numbers 0906? Can you help me?
Reputatie 5
Badge +9
Hi! I helped you in this topic. 😊
Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartstenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.
Hoi Ben,

ook ik wil graag de blokkade voor 0900 nummers laten verwijderen zodat ik deze gewoon kan bellen.

Dank! Linda

Reageer